Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 5 maja 2013

Kobieco...

 Zdjęcia z pierwszym strojem co prawda pochodzą z września tamtego roku, ale przy dzisiejszej pogodzie taki strój jest jak znalazł. Nie za ciepło, nie za zimno ;) Drugi to moja "biedroneczka" w roli głównej :) Ach, jak ja lubię kobiece bluzki z rękawami 3/4.


 Bluzka: szydełko by MG
Top: SH
Spodnie: SH
Buty: Deichmann
Torebka: SH
Naszyjnik: H&M
Bluzka: prezent od Elfki
Spódnica: SH
Buty: Boti

5 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje :)

    Mam nadzieję, że docenisz poświęcony czas i odwdzięczysz się na moim blogu w postaci komentarza pod rozdziałem III http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w groszki/biedroneczki ejst urocza uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza wersja ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czarna bluzeczka normalnie szał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zestawy. Biedroneczka mnie urzekła :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...