Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Z winem nie należy przesadzać

Dzisiejszą notkę dedykuję mojemu przyjacielowi.
Szczypta elegancji, trochę czerwonego wina, byle nie za dużo, bo z tym trzeba uważać by nie przesadzić, tak jak z czerwienia w jej najróżniejszych odcieniach. Czasem lepiej od total red sprawdza się jeden mocny element w stroju. Ja lubie np. właśnie czerwone rajstopy, usta. Pamiętam dawno temu miałam nawet czerwona marynarkę :D To była ekstragawancja na dawne czasy.



Top: SH
Spódnica: SH + DIY by MG
Marynarka: Planet (SH)
Rajstopy: Veneziana
Buty: vintage
Pasek: ?
Korale: SH


Sukienka: szydełko by MG
Halka: SH
Żakiet: H&M
Rajstopy: Gatta
Torebka: vintage
Buty: Deichmann

21 komentarzy:

  1. Każde "wydanie" jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni zestaw podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się koncepcja pierwszego zestawu czerwona bluzka świetnie współgra z czernią tylko jak dla mnie za dużo tu faktur - wzór na bluzce, spódnicy i jeszcze koronkowe rajstopy. Wolałabym gładka całość i te rajstopy bo sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie tej beżowej sukienki (którą uwielbiam ;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, ponętna i oryginalne, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosia, masz zajebiste, koronkowe rajstopy;)Zamarzyły mi się takie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hand Made wiem że takie połaczenia sa ryzykowne i zasadniczo za nimi nie przepadam, ale w tym wydaniu mi isę podoba :)

    Natalia oj nie przesadzaj :D

    Anonimowy poczytaj sobie tutaj o DIY :
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zr%C3%B3b_to_sam

    Ja używam tego skrutu przy rzeczach, które sa przezemnie przerobione, a nie zrobione od podstaw jak prace na szydełku etc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka! Zapraszam do mnie: http://pinupcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zestawy, jesteś jak zwykle filigranowa i maksymalnie kobieca :) Rewelacyjnie wyglądasz w kabaretkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy New Year and a big greeting from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra fajne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszym zestawie wyglądasz oszałamiająco

    OdpowiedzUsuń
  13. que vestido lindo!!!!desculpas pela foto sua no meu blog,mas já retirei!!!!vc tem o grafico deste vestido...abraço...

    OdpowiedzUsuń
  14. sleek and sexy
    looks wonderful
    ever, only

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...