Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 19 lipca 2009

Szara propaganda.


Narzekałam, że jest gorąco to teraz mam. Jest zimno, pada i leje. Ech nie dogodzi z taka pogodą ;) Skoro jest chłodniej to i ja mam dla was coś cieplejszego. Proszę państwa przestawiam moja jesienną ( ale nie tylko na ta porę roku ) poncho-pelerynę. Tak to jest przykład jednego z moich ulubionych ciuszków. Jesienią otulał mnie gdy w Krakowie przemykałam po starym mieście lub wieczorami spacerowałam bo plantach.





Bluzka: FREEPORT (SH)
Spódniczka: Teranova
Poncho-peleryna: szydełko by MG
Torebka: vintage ( ręcznie zdobiona ) z szafy mamy
Buty: Deichmann
Kolczyki: C&A
Okulary: ?

16 komentarzy:

  1. śliczna. taki kolor wydaje mi się idealny na jesienne deszczowe popołudnia, z dodatkiem jakiejś czerwieni albo szkockiej kraty...
    rozmarzyłam się, chociaż jak jesień nadejdzie będę tęsknić za latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już straciłam nadzieję, że kiedykolwiek spodoba mi się jakieś poncho. A jednak! ^^
    najlepsza jednak torebka. Unikat. Cudo. Pilnuj jej przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym golfem wygląda świetnie. A torebka zachwycająca! ;)
    I świetne zdjęcie w nagłówku... albo dopiero je zauważyłam, albo jest nowe, hm? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. AF ono jest nowe :)
    riennahera dobre pomysły wezme pod uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, kolejne Twoje dzielo, ktore bardzo mi sie podoba, juz widze je w roznych zestawieniach.
    pieknie wygladasz
    u mnie wczoraj upal, a dzis deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka skarb!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to, że sama tworzysz swoją modę. nie podchodzisz pod wszystkie dziewczyny i widzę bardzo doskonale Twój styl. bardzo mi się podobają niektóre tylko z Twoich zeswtawień, ale jesteś jedną z niewielu szafiarek, które są wyjątkowe, bo hmm... jakby to nazwać... "własne".
    xoxo
    Lipcowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, super! Zawsze o takim marzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoje ponczo, i marzy mi się podobne. Czy mogłabym prosić o przesłanie wzoru i podanie z jakiej nitki je udziałaś? Mój e-mail: amsta1@o2.pl Pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaa! torebka! masz szczęście, że trafiła w Twoje ręce! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ! bardzo mi się podoba ;)

    a nie za gorąco ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. no teraz to tak ale gdy robiłam zdjęcia było zimno i mama goniła mnie bym założyła rajstopy zamiast z gołymi nogami latac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. That poncho is so lovely :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...