Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Spódnica z koła, czyli trochę letniego luzu.

Dziś jedna z obiecanek ;) Jakoś tak wyszło, że w 10 minut powstała szybka sesja dla mojej nowej spódnicy inspirowanej kolekcją letnią Etro z 2005 r. Spódnica wyszła mi ciut dłuższa niż planowałam, ponieważ nici bambusowe się naciągnęły, ale w sumie mi to absolutnie nie przeszkadza ponieważ spódnica pięknie porusza się z każdym moim krokiem :D Oj zdecydowanie będzie idealna na wakacyjne wycieczki, zakupy i inne "luzackie" plany :) Po kliknięciu na dane zdjęcie wyskoczy ono większe.


Bluzka: Teranova
Spódnica: szydełko by MG
Halka pod spódnice: sklep indyjski
Buty: CCC
Naszyjnik, kolczyki: prezent pochodzący z Jerozolimy

18 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszła. Świetnie dobrałaś kolorki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tu coś Ci się spodoba? :)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7587797

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny krój, faktura i kolor! Genialna ta spódnica i świetnie w niej wyglądasz :) Masz bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bosko!! tylko ja mam inne zastosowanie dla niej :) bajeczny obrus rany jak mi się taki marzy gdybyś kiedyś miała dość tej spódnicy to wiesz... daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jak najbardziej na topie, wzór uniwersalny więc pasuje także w spódnicowej wersji, no i te butki :) ( ja mam w wersji czerwonej) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódnica! Długość ok, bo przecież Ty takie lubisz ;-). Napracowałaś się, ale warto było dla takie efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano lubię bo jest dla mnie wygodna ;)

      Usuń
  7. ale Ci spódnica wyszła....coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu jestem zachwycona twoimi stylizacjami;-))A spódnica ...no nie mogę wyjśc z podziwu.Piękna!!!ile pracy ale za to jaki efekt;-)))Pozdrawiam , zostaję i mam nadzieje do zobaczenia wkrótce na spotkaniu małopolanek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,
    zostałaś wyróżniona nagrodą Tell Me About Yourself Award. Jeśli masz ochotę na zabawę to zapraszam do mnie po szczegóły.
    Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie pokazujesz modę szydełkową!Od wielu lat szydełkuję,ale zrobiłam tylko jedną bluzeczkę...Będziesz inspiracją do robienia ciuszków dla mojej Kruszynki :)
    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to na prawdę wspaniały komplement :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...