Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 1 kwietnia 2010

Wolne żarty ;)



Dziś trochę wygłupów mojej siostry tak z okazji Prima Aprilis. Zawsze jak robię jej fotki to się wygłupia, a ja przechowuję te jej miny i pozy by później mieć ubaw ;)

Mam pytanie jak byście zatytułowały te zdjęcie powyżej ? :) Sajuki z mila chęcią posłucha waszych pomysłów :D Poniżej już normalna sesja na potrzeby prezentacji mojej pracy.





Modelka: Sajuki
Top: szydełko by MG
Spodnie: Up's !
Buty: Ryłko
Torebka: SH
Naszyjnik: H&M
Kolczyki: H&M

6 komentarzy:

  1. Mój pomysł to 'Kaczo, byczo i indyczo' no wiesz tak z okazji nadchodzących drobiowo-bydlęcych świąt:P A Twoja szydełkowa praca jak zwykle extra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Kochana, w Twoim stylu, zawsze coś ciekawego dzierganego masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne dzieło;) Podziwiam, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne dzieło;) Podziwiam, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne prace. Szkoda, ze nie wstawiasz bardzo duzych zdjec. Robotki zasluguja na to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Topik jest tak delikatny, że wygląda jak z szyfonu, albo innej przezroczystości. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...