Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 5 sierpnia 2010

Elegantka

Pierwszy zestaw z spodniami powstał właśnie wokół spodni. Od jakiegoś czasu chciałam mieć jasne spodnie, ale na pewno nie białe, bo te wydają się mi nie praktyczne, choć białe spódnice wydają się mi ok (dziwne co nie ? ). Długo szukałam takich, które uznam za dobre. Często przy zakupie spodni w normalnych sklepach mam problem bo nie licząc długości nogawek, które prawie zawsze trzeba skrócić to bywa, że są za szerokie w biodrach i tali ( w szczególności dotyczy to spodni o eleganckim kroju ) lub jeśli są to biodrówki odstają mi z tyłu. Tak, źle i tak nie dobrze. Przez przypadek znalazłam te. Może nie do końca są idealne, ale... na pewno bliskie tego ideału. Najlepsze było to przy ich za kupie, ze po pierwsze na metce był rozmiar 40, a ja sądzę ze to takie małe 36 ( ja nosze normalnie 34), a po drugie ściągając je po przymiarce zauważyłam dopiero, że to Moschino. :)

Fajnie jest mieć coś od projektanta ;) Co prawda wyjątkowo jest to nie moja interpretacja szydełkowa, choć znalazłam parę ciuszków szydełkowych tej marki, ale jakoś mnie nie powaliły na kolana. No popatrzcie choćby na to... Zdecydowanie nie zachwyca.



Top: SH
Bolerko: H&M
Spodnie: Moschino (SH)
Buty: Boti
Torebka: SH


Sukienka: szydełko by MG
Halka: SH
Torebka: vintage
Buty: Boti
Broszki-kwiaty: H&M
Kolczyki: C&A

9 komentarzy:

  1. Katujesz mnie tymi swoimi pięknymi sukienkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. NAprawde nosisz 34? Ladnie maskujesz to ze jestes taka chuda :)

    Sukienka śliczna tylko ja bym ją skrocila do takiej dlugosci jak jest halka ale to kwestai tego co sie lubi ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moschino ma świetne rzeczy, a twoja stylizacja fajna. A co do rozmiaru może to był rozmiar włoski, bo tam 40 to chyba około 34 czy 36.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze Ci w takiej klasyce, pierwszy zestaw bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to ze mnie by się 3 albo i 4 takie dziewczyny wykroiło...
    Cudne kiecki!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy zestaw to prawdziwe mistrzostwo! a już torebki to zazdroszczę tak bardzo, że aż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiktoria sprawa halki to kwestia gustu :) moim zdaniem jest ok.

    Bandur prawdopodobnie tak :) mam tez taką jedną bluzkę hiszpańską, która ma na metce 42 ale dla mnie to takie 32

    OdpowiedzUsuń
  8. Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...