Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 27 listopada 2010

Szaro-róże.

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale ja osobiście uważam połączenie różowego z szarym za niezwykle fajne i eleganckie. Zarówno te bledsze jak i mocniejsze odcienie różu fajnie wyglądają zestawione z klasycznym biurowym odcieniem popielatego :)



Bluzka: szydełko by MG
Top: SH
Spódnica; SH
Rajstopy: Gatta
Buty: lokalny sklep
Kolczyki: vintage


Bluzka: SH
Spódnica: SH
Rajstopy: Gatta
Buty: lokalny sklep
Torebka: Marconi
Broszki: H&M

17 komentarzy:

  1. Małgosiu, masz absolutną rację. Połączenie tych kolorków daje naprawdeciekawy efekt!!! Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię połączenie tych kolorów. Wiele zestawów właśnie tego typu pokazuje, że różowy wcale nie jest taki straszny, jak niektórym sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. że tak powiem -połączenie ideane- szczególnie podoba mi się pierwszy zestaw, ten sweterek z falbankami jest uroczy - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. P. ja jak byłam dzieckiem nie lubiłam strasznie rózowego, a teraz sobie nadrabiam tym bardziej że w pypadku tych dwuch odcieni bardzo dobrze się czuje w takim różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z Tobą. I ja niedawno odkryłam to połączenie. Najbardziej podoba mi się, gdy róż jest odcieniu brudnym/pudrowym. Szary może być już w każdym odcieniu. Bardzo mi się podoba bluzka z pierwszego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, jest coś ujmującego w połączeniu różu z popielem. Pierwszy zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, w tym połączeniu coś jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek mi się bardzo, ale to bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz swietnie w tej spodnicy (moze troszeczke bym ja skrocila)rewelacyjnie podkresla figure

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem róż i szary to zestaw idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. Alicja w krainie hand made gdyby nie fakty, ze gdybym ją skruciła tył by może nieładnie isę układał to bym to zrobiła, ale mam juz pewnien pomysł jak z tego wybrnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy zestaw jest bardzo elegancki, róż i szarości duet idealny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą, sama też ostatnio to odkryłam, róż i szary razem fajnie się dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez lubie to polaczenie kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez lubie te polaczenie kolorow, czasem uzywam ich do wykanczania zdjec. A stylizacje jak dla mnie bardzo :sztywne: ale jak na takie, w ktorych chce sie chodzi do biura jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. arbuziary ja lubie taki styl :) zreszta to dodaje mi ciut powagi i nie traktuje się mie jak dzieciaka przy moim wzroście i typie urody :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, wyglądasz ślicznie w obu zestawach :) Przepiękne jest połączenie różów z szarością :) Bardzo, bardzo retro to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...