Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 2 grudnia 2010

Gdy zrobi się zimno...

...człowiek ubiera się cieplej. Dużo cieplej... A czasem wręcz za ciepło, dlatego dobrze jest się ubierać na cebulkę, a czasem nawet przebrać obuwie w pracy/szkole/uczelni by nie przegrzać organizmu :) Tak, tak strój na taką pogodę to swego rodzaju wyzwanie ;) No bo jak tu wygądać fajnie/zgrabnie, a zarazem ciepło i praktycznie ? Zdecydowanie to zadanie nie należy do łatwych :)


Bluzka: SH (Top Shop)
Spódnica: SH
Ponczo: szydełko by MG
Pasek: DIY by MG
Buty: CCC
Kolczyki: H&M


Bluzka: SH
Ponczo: szydełko by MG
Spódnica: SH
Rajstopy: Gatta
Buty: Deichmann
Torebka: Marconi
Opaska: ?

16 komentarzy:

  1. ale trafiłaś z tą czerwoną peleryną! wczoraj bezskutecznie przeszukiwałam allegro w nadziei, że znajdę coś podobnego.
    ta Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz na 15 lat a ubierasz się jakbyś miała 50. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam praktyczne pytanie-jak robiłaś to szare poncho-od golfu,czy od dołu?Z góry dzięki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy czyli odpowiednio :D bo nikt nie weźmie mnie za rózowa nastolatkę, ani za stateczną matronę bo moja buzia go zmyli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się widzi ta ostatnia pelerynka, och chciałabym tez się tak umieć otulać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sivka zaczyna się od golfu i w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych pelerynek własnego wyrobu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a czy jesteś w posiadaniu schematów do tych pelerynek :)? bo na szydełku robię i chętnie bym sobie takie zrobiła.
    jeżeli byłaby taka możliwość to uśmiecham się i podaję maila: szczaga@interia.pl
    i zapraszam do siebie: aga82.blog.onet.pl

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne te poncha - też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, nie łatwo ubrać się i ładnie i ciepło. Tobie, na szczęście, udało się to znakomicie. Zawsze się zastanawiałam jak, mając pelerynę, nosić torebkę. Wreszcie ktoś mnie uświadomił, sprytne :)
    Podobają mi się fioletowe rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pelerynki są boskie! sama mam kilka takich cudów i nigdy nie umiem ich założyć, żeby to jakoś wyglądało. Tobie się udało perfekcyjnie. pasują do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko śliczne, jak zwykle :) Czerwona pelerynka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znakomite ponczo, jedno i drugie :)
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja jest naprawde elegancka, grotuluje :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...