Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 22 stycznia 2011

Ciepłe drobiazgi.

Dziś para drobiazgów, które od grudnia czekają na prezentacje. Pierwszy to szalik, który jak chce może być i ciepłą opaską do włosów... Drugi to czapka zrobiona specjalnie dla mojego chłopaka. Na mnie tak fajnie nie leży bo mam mniejszą głowę, a wzór by odkryć jego piękno musi się naciągnąć ;) Niemniej jest to przykład na wzór uniseks - dla każdego po prostu :D A jaka ciepła jest na dodatek...
Koszula: SH
Spodnie: Top Shop
Szalik: szydełko by MG


Bluzka: SH
Top: SH
Czapka: szydełko by MG

9 komentarzy:

  1. Nooo proszę, mój chłopak też jest posiadaczem czapeczki wg tego wzoru, tylko że brązowej. Wzór nie jest trudny, a dość efektowny.
    Musliholiczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, jak fajnie wyglądasz w tych zbliżeniach!Rękawiczki z konkursu już mam, czekają na zimniejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musliholiczka no widzisz :D jemu się bardzo podoba i sam wybrał ten wzór

    pani la mome ciesze się, ze doszły :) ja osobiście nie przepadam za takim kadrem, no ale fote robiła mi kumplea, która nie ma doświadczenia fotograficznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna czapka, tylko czemu czarno białe kolory przy prezentacji? I nie wmawiaj mi, że to ustawienia monitora :p :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sajuki ty zyjesz ? :D

    asiunia ak robie zdjęcia czarno białe to oznacza ze w wersji orginalnej coś nie tak było z kolorem :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...