Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 12 marca 2011

Mała Mi.

Żegnamy się powoli z zimą, a więc póki czas prezentuje mój płaszcz zimowy. Czy tylko mi przychodzi skojarzenie z Mała Mi z Muminków, gdy patrze na siebie w nim ? :) Przy okazji premiera komina/golfa w odcieniu brudnego różu, który nie tylko świetnie pasuje do płaszcza, ale dzięki temu, ze włóczka jest "pluszowa" dobrze grzeje i nie drapie tak jak czasem szaliki z dodatkiem wełny.



Płaszcz: Click Fashion
Sukienka: SH
Komin/golf: szydełko by MG
Rajstopy: Gatta
Buty: Lasocki
Kolczyki: DIY by MG z starych spinek do włosów powstały urocze klipsy :D

12 komentarzy:

  1. bez kitu, wyglądasz jak MAŁA MI :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog;))
    Zapraszam do mnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, płaszczyk ma coś wspólnego z Małą Mii.
    A sukienki zazdroszczę, kocham aksamit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz uroczo, płaszcz ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, trochę giniesz w tym płaszczu. Czy rękawy nie są ciut przydługie? Za to ogromny plus za kolory - rajstopy są extra! Sama kupiłam ostatnio mnóstwo, w najróżniejszych kolorach :) Są nie tylko dodatkiem - nadają charakter każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk super, choć na temat Małej Mi nic nie powiem, gdyż jakoś za Muminkami nigdy nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. magic tylko koczka na czubku głowy mi brakuje ;)

    no-baa ja tez kocham aksamit zaraz po szydełkowych wyrobach :D

    Mag sa, ale zdecydowałam, ze nie bede ich skracac bo w innym płaszczu za bardzo je skróciłam i wiecznie denerwuje mnie jak jest zimno, ze jak zegne ręke to widac mi nadgarstki :(
    Co do rajstop to ja sobie bez kolorowych zycia nie wyobrarzam. Jest wesoło i ciekawie, a nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje ci charakterystycznej kiteczki Małej Mi i złośliwego uśmiechu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. the coat is very nice.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  10. It's very elegant these color combination. Beautiful coat.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny i płaszcz i sukienka. sukienka jest idealna dla Twojej figury. tylko podziwiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...