Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 22 czerwca 2011

Krótko i źwięźle... ;)

Jak wiadomości donoszą egzamin z AI poszedł wyśmienicie. Oprócz tego zostałam jeszcze w inny sposób doceniona, ale na razie o tym ciii... by nie zapeszyć ;) Mam nadzieje, ze w ten weekend uda się zrobić jakiś fajny plener ;) 
 Bluzka: H&M (prezent )
Szorty: Orsay
Torebka: vintage
Buty: CCC
Naszyjnik: sklep indyjski

Bluzka: ?
Spódnica: SH
Torebka: szydełko by MG
Pasek: SH
Buty: Vera Pelle

16 komentarzy:

  1. Szorty mają super kolor i ta torebeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy set swietny! :) Taki na maxa energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw - fantastyczny! A odrobina czerwieni nada mu jeszcze bardziej marynarskiego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga kreacja dużo bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga wersja jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, dziękuję Ci bardzo za ten miły komentarz. Zrobiło mi się bardzo przyjemnie jak go czytałam. W ogóle dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)
    Gratuluję zdania egzaminu i liczę, że wkrótce opowiesz o tym docenieniu Cię :)
    Pierwszy zestaw mnie strasznie urzekł. Wyglądasz jak taka Pin Up Girl :) Prześlicznie! Szkoda, że nie możesz sobie zabrać tej marynarskiej torebki, którą ostatnio prezentowałaś jako wyrób dla kogoś. Pasowałaby idealnie. Chociaż... super by też wyglądała jakaś czerwona. Rzucałabyś się z daleka w oczy!!! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wszystkim :)

    Annuschka no pewnie:D

    asiunia nie ma za co, to co ci napisałam to szczera prawda w moim odczuciu :) co do torebki to kurcze masz racje :d niemniej sylwia tez z niej ma użytek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te mocne kolory z pierwszego zestawu są na szóstkę z wykrzyknikiem ;) Super się prezentujesz w takich intensywnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie! kolor spodenek przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy zestaw - bomba !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dajesz czadu! Spodenki kobaltowe są super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz rewelacyjnie i do tego pięknie się uśmiechasz. Aż miło popatrzeć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...