Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 5 sierpnia 2011

Różowa młynarka.

 Dziś sukienka niezwykle podobna do mojej białej. Jednak różnice są i to całkiem znaczne. Po pierwsze w wersji różowej sukienka zyskała krótki rękawek oraz dzięki innemu rozplanowaniu elementów dołu sukienki lepiej się układa. A dla kogo ta sukienka ? Nie dla mnie, nie dla mojej siostry, a dla koleżanki za wielkiej wody :)
Co do nowości, to mam jeszcze coś w zanadrzu... Sama obecnie mam chyba z 5 robótek rozpoczętych i żadna z nich nie chce się skończyć ;) Po prostu okropność.



Sukienka: szydełko by MG
Halka: H&M

18 komentarzy:

  1. Prześliczna ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł najlepszy ;P Skąd taki pomysł ?!

    Sukienka cudo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! Podziwiam ściegi. Ja niestety nie wyglądałabym w niej tak rewelacyjnie.
    Też mam dużo robótek w trakcie. W twej chwili mam zaczęte kilka robótek, w tym szydełkową chustę i ostrzę sobie zęby na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta sukieneczka!!! Małgosiu, kiedy Ty na to wszystko masz czas????

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka jest absolutnie cudowna! szczerze podziwiam Twoje umiejętności i kreatywność

    OdpowiedzUsuń
  6. A fantastic job, I have been very nice.
    regards

    OdpowiedzUsuń
  7. re-we-la-cyj-na!!!
    brak słów, cudo! masz talent! :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. sajuki autorka oryginału ma nazwisko Miller - młynarz.

    Arachne wszystko jest kwestią koloru i wzoru, jak w przypadku normalnych sukienek ;)

    agus2003 jakoś daję radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna, podziwiam cie za kreatywność

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna sukienka, podziwiam talent widać że włożyłaś w nią bardzo dużo pracy, pozdrawiam
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://catindrawer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...