Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

wtorek, 20 marca 2012

Wiosna!

 Oj dawno się nie odzywałam. Co mam na swoje usprawiedliwienie? Sporo absorbujących mnie zajęć :) I tak będzie w dużym stopniu do lipca, a potem kto wie. Niemniej, postaram się o poprawę i by przy najmniej jedna notka tygodniowo miała miejsce.
A teraz o stroju. W pierwszym zestawie moja szydełkowa spódnica z gorsetowym pasem. Powinnam ubrać do niej szare rajstopy, ale jak zwykle zapomniałam o tym i wybrałam inne ;) Za to drugi zestaw już bardziej wiosenny ze względu na swoją kolorystykę i...rajstopy, które zakwitły, choć za oknem już ciepło to na kwiaty musimy jeszcze poczekać, bo nie liczne na razie zdecydowały się zakwitnąć.


 Koszula: SH
Spódnica: szydełko by MG
Spódnica w roli halki: SH
Rajstopy: Gatta
Buty: lokalny sklep
Naszyjnik: DIY by MG
Bluzka: SH
Spódnica: SH
Pasek: DIY by MG
Rajstopy: ?
Buty: lokalny sklep
Kolczyki: vintage

10 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa spódnica w pierwszej stylizacji ;)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem pierwszy zestaw Cię postarza... Jakoś tak niekorzystnie w nim wyglądasz... A w drugim zmieniłabym tylko rajstopy i byłoby great! :D

    Pozdrawiam,
    M.

    KONKURS KONKURS KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tym postarzaniem. Dziwnie wyglądam, bo dziwnie ustawiłam się do zdjęcia i tyle ;)

      Usuń
  3. Świetna ta szydełkowa spódnica ołówkowa!h

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy super!!!! O drugim się nie wypowiem, bo nie lubię wzorzystych rajstop. Ale cała reszta: bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowa spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zauwazyłam nową notkę -ślepnę :) Wiosna jak najbardziej w pelni, nawet bardziej niz zakladalam :) Kocham te spodnice <3
    Co do rajstop, popieram @asiunię, ale to kwestia tego, że na mnie źle wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. They are pretty .
    Greetings friend

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za komentarze :) co ro rajstop to wiem kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...