Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 16 czerwca 2012

To i owo z szydełkowymi torebkami.

Dziś jeszcze w miedzy czasie ( zdjęcia czerwonej sukienki już powstały, ale muszę je jeszcze przejrzeć i przygotować ;) ) strój codzienny do którego po namyśle mogłam założyć moje koturny oraz strój imprezowy z szydełkowymi dodatkami i moją ulubiona długa spódnicą :) W kolejce czeka już gotowy top w stylu lat 20-tych - jestem nim zachwycona, a obecnie pracuje nad ciekawym projektem maxidress. Zobaczymy co z tego wyniknie...
 Sukienka: prezent + DIY by MG
Pasek: SH
Torebka: szydełko by MG
Buty:lokalny sklep
Kolczyki: DIY

Top: Teranova
Spódnica: SH
Torebka: szydełko by MG
Naszyjnik/kołnierzyk: szydełko by MG
Buty: CCC
Bransoletki: ?

13 komentarzy:

  1. !!!Och, znowu pokazałaś tą śliczną torebkę na której widok mi ślinka cieknie. Fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik wygląda fenomenalnie. zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, ślicznie oba zestawy są cudne, pierwszy uroczy a drugi taki moooooocno elegancki. Tylko w pierwszym japonki psują look eleganckiej sukienki, klipsów, paska i torebki. Tam by bardziej jakieś normalne buciki, bo japonki do takich plażowych bardziej looków :) A to jest bardziej eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja :) dlatego na zdjęciu wylądowały te buty, a potem wybrałam inne, ale nie było już czasu na fotkę.

      Usuń
  4. Cudny kołnierzyk, dodaje takiego kontrastu do reszty, bajerancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. kołnierzyk czy naszyjnik bardzo fajny, ładnemu to we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne torby!!!Pięknie pokazane jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy włóczkowe .

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki bardzo ładne, chciałbym zobaczyć je z bliska. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi zestaw jest boski, wyglądasz cudownie!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...