Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 9 sierpnia 2013

Małe misie i kaczuszka, czyli coś innego, coś nowego...

 

Dziś coś czego jeszcze na tym blogu nie było :) Co prawda nadal zostajemy w temacie ubrań i szydełkowania, ale tym razem będą to rzeczy dla dziecka. Tak się składa, że moja przyjaciółka spodziewa się pierwszego dziecka i z tej okazji postanowiłam jej wydziergać parę drobiazgów dla malucha :) Sajuki też chwyciła ten temat i wydziergała parę rzeczy. M.in. sweterek z misiem, do którego ja dorobiłam buciki (zdjęcie powyżej tekstu). Z motywem zwierzęcych wydziergałam jeszcze ten niebieski sweterek z kaczuszką, a planuję jak zdążę też zrobić kubraczek z żyrafą :D Co sądzicie o takich milutkich akcesoriach i ubraniach dla dzieci ?

 
Buciki dla dziecka: szydełko by MG
Sweter dla dziecka: szydełko by MG

9 komentarzy:

  1. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bobas będzie stylowy od najwcześniejszych chwil życia! :) Kaczuszka jest prześliczna! Myślę, że takie ubranka to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylowy to przy okazji ;) przede wszystkim chciałam by te rzeczy były jak najpraktyczniejsze :)

      Usuń
  4. Wiem z doświadczenia,że takie prezenty dla dzicięcia robione odręcznie i z sercem bardzo cieszą przyszłe Mamusie. Wszystko bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i ja taką nadzieje, ze się bardzo spodobają :)

      Usuń
  5. Sweterek śliczny a buciki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...