Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 20 maja 2011

Juwenalia 2011


Dziś specjalna relacja z krakowskich Juwenali. Przebrłyśmy się wraz z kumpelami. Ja lata 20-te ( musiałam w końcu gdzieś założyć moją idealną frędzlową sukienkę :D ), a one za hipiskę ( żywcem wyciągniętą z epoki ) i naszą polską góralkę (jak się patrzy ). Niestety nie pokaże wam fotki z nimi, za to mam nadzieje, ze ta nieznajoma z zdjecia poniżej nie będzie mieć do mnie urazy :) Byłyśmy jedynymi femme fatale lat 20 tych ;) No i na koniec moja solóweczka do muzyki orkiestry dętej AGH. I widać jak frędzle się poruszają :D

Przy okazji pozdrawiam wszystkich moich znajomych z krakowskich uczelni. Mam nadzieje, ze bawiliście się równie dobrze :)



Sukienka: SH
Korale: C&A
Buty: CCC
Rajstopy(kabaretki): Gatta
Opaska: C&A
Fioletowa ozdoba do włosów: SH
Torebka: SH
Rękawiczki: ?

P.S. Zachęcam was do wzięcia udziału w akcji tydzień bez makijażu. Więcej o tej akcji znajdziecie tu. Pozwólmy naszym buzią odpocząć, a te z nas, które niestety muszą być umalowane ze względu na np. prace mogą zawsze ograniczyć ten makijaż do minimum. Żeby było sprawiedliwie proponuje panom odwyk od żelu do włosów :) To co wchodzicie w to ? Czas start od jutra do następnej soboty :D

28 komentarzy:

  1. Ja nie używam żelu więc mi wszystko jedno... ;)
    co do stroju to fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna okazja żeby założyć coś nie codziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana proszę sprawdzaj posty ze słownikiem. Frędzle, pokażę, solóweczka, dętej. Nie musisz publikować tego komentarza ale postaraj się poprawić błędy bo trochę dają po oczach :)

    Sukienka cudna, nie mogę się nadziwić, że takie cuda można na szydełku zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. handmade clothes zdecydowanie :D

    Anonimowy dzięki za uwage. słowniki bloggera i mozili to jak widac czasem za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś! Tancereczka jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądałaś prześlicznie:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :D lubię tą sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest faktycznie jak z tamtych lat. Super:) Pozdrawiam,
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz niesamowicie. właśnie szukam takiej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  10. udana stylizacja. wyróżniałaś się z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie magazyny o modzie/dla kobiet najczęściej kupujesz ? Co sądzisz o polskim elle ?
    Może zrobisz jakiegoś posta o polskich magazynach modowych / lifestylingowych ?

    Pozdrawiam,
    miss smart

    OdpowiedzUsuń
  12. lady_sport tancerka ze mnie żadna, ale nie mogłam isę oprzeć temu spontanicznemu tańcu ;)

    sajuki nie tylko ty :P na up powinien powstac jej fanklub

    miss*smart swego czasu kupowałam różne. obecnie elle, viva moda a od czasu do czasu glamour, urodę jak coś mnie w nich zainteresuję. czytuje tez twój styl, panią jak wpadną mi do rąk, ale nie ma ulubionych czasopism ( no chyba, że mowa o tych szydełkowych/hand madeowych ) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a Tobie we wszystkim ładnie :) tydzień bez makijażu. jak najbardziej :) co prawda ja mam zadanie ułatwione bo teraz siedze z dzieciaczkami w domu,ale ambitnie uważam,że warto aż tak się 'nie malować'. Polki to ładne kobietki (czego mamy tu na blogu przykład;). Poza tym skóra twarzy odpocznie, ale o kremie nie zapominajmy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. natik oj dziękuje :) ja w sumie tez na codzien jakos nie szaleje z kolorowymi kosmetykami. Co najwyżej uwielbiam kolorowe mocne szminki, ale zamiast nich sztyft ochronny i jak słusznie zauwazyłas krem i to najlepiej z filtrem bo słonko coraz mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie skarby znalezione w sh są na wage złota :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Гарне плаття. Ви виглядати привабливо.

    OdpowiedzUsuń
  18. you look sexy

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa akcja. może wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ci pasuje taki styl...ale tygodnia bez makijażu to nie wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Congratulations on possessing definitely one among one of the vital refined blogs Ive arrive across in some time! Its just superb how much you’ll be able to consider away from a factor basically merely because of how visually stunning it is. Youve place collectively an amazing blog site space –great graphics, motion pictures, layout. That is actually a should-see web site!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, w tym roku były niecodzienne Juwenalia. We Wrocławiu królował ortalion i discopolo XD

    OdpowiedzUsuń
  24. OOO jaaa! Pięknie, cudownie, genialnie! Szkoda, że tej solówki nie mogłam zobaczyć :>

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...