Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 18 października 2013

No i stało się !

Dziś już przed ostatnia notka z cyklu drobiazgów dla małych dzieci :) Niemniej zanim przejdę do ubranek, muszę zakomunikować, że moja kumpela urodziła wczoraj zdrowego chłopczyka :D I tak zostałam oficjalnie przyszywaną ciocią ;) Wracając jednak do dzisiejszej notki to chciałam wam pokazać w niej dwa kubraczki/kamizelki z regulowanym wiązaniem, które pozwala na rośnięcie ciuszka z dzieckiem przez jakiś czas :) Po za tym urocze rękawiczki i czapka która stanowi udany komplet z powyższym kubraczkiem. Ten szaro-kremowy zestaw wyjątkowo mi się podoba, spośród zrobionych dla młodego Antoniego rzeczy :)
P.S. Czy u was też tak wieje ? Mnie "o mały włos" by nie porwało jak wracałam z pracy ;)

Wszystkie drobiazgi dla dziecka: szydełko by MG

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...