Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 8 listopada 2013

To i tamto, czyli miszmasz.

Dziś 3 różne zestawy :) Nie będę się nad nimi rozpisywać, bo pędzę do dziergania bordowej ażurowej bluzki, która wyjątkowo powoli powstaje (ostatnio mam mniej czasu, przez różne inne nie szydełkowe projekty) oraz przez fakt, że czeka mnie prucie całego tyłu bo wyszedł nie tak jak powinien :/ Ech, życie ! Niemniej jak skończę, mam nadzieje, że bluzka będzie wyglądała fajnie i niezwykle kobieco :) A co potem ? Może czarna sukienka na sylwestra, bo coś dziewczyny na forum robótkowym zabierają się za fajny, ale skomplikowany projekt Vanessy Montoro. Dziergać w grupie raźniej, a na dodatek miała bym na ta ostatnią noc w roku jedna z tych wymarzonych kreacji szydełkowych, które czekają na realizacje :D

Kamizelka: H&M
Koszula: SH
Spódnica: vintage
Torebka: lokalny sklep
Rajstopy: Gatta
Buty: Deichmann
Ozdobna kokarda pod szyją: SH
 Czapka, mitenki: szydełko by MG
Chusta: SH
Kurtka: House
Spodnie: SH
Buty: lokalny sklep
Kamizelka: szydełko by MG
Bluzka: SH
Spodnie: SH
Bransoletka: C&A
Kolczyki: ?

2 komentarze:

  1. Ooo jak ładnie :) Podobają mi się wszystkie trzy!!!
    Trzymam kciuki żeby Ci wyszła najpiękniejsza sukienka sylwestrowa!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy będzie, bo mam tyle ostatnio na głowie rzeczy, że nie wiem czy zdążę i czy w ogóle podejmę się zrobienia tej właśnie kiecki, a bardzo bym chciał bo dla mnie jest rewelacyjna :D

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...