Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 24 października 2014

Morskie ananasy.

Dziś prezentuje nowiutki sweter, który udało mi się zrobić w miarę szybko, jak na możliwości przy małym dziecku. Pierwotnie miał mieć rękaw 3/4 i nie mieć ozdobnej falbanki, ale okazało, się, że włóczka, której użyłam, była wydajna i sporo jej zostało, więc przedłużyłam rękawy i robiłam ozdobne wykończenie. Tak, zdecydowanie wszelkie wzory szydełkowe w tzw. ananasy są niezwykle szybkie :) Zdjęcia również na szybko, podczas odwiedzin w domu rodzinnym :) Mam też skończona kamizelkę z melanżowej włóczki, ale kiedy uda mi się zrobić jej zdjęcia, trudno przewidzieć.


Sweter: szydełko by MG
Sukienka: SH
Buty: Altero
Kolczyki: C&A

12 komentarzy:

  1. Świetny sweterek! Brawa dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak zawsze byłam zachwycona Twoimi dziełami włoczkowymi, tak ten sweterek jakoś mi się nie widzi... mam takie wrazenie, że to nie Twój kolor. Ale nieciepliwie czekam na więcej ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak wyszedł na zdjęciach bo nie raz miałam już od czynienia z tym kolorem i dobrze współgra z moją karnacją :)

      Usuń
  3. Styl wiktoriański, mój ulubiony :-) Świetny udzierg :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek mnie totalnie oczarował :) Już mi się taki marzy... Jesteś niesamowita z Twoim szydełkowaniem...
    Przy okazji zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje, kolor nadaje elegancji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny sweterek, uwielbiam wzór ananasów.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci wyszedł ten sweterek. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo casaco e teu crochê é muito bonito.
    Parabéns

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje serdecznie z komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia your crochet cardigan with pineaples is absolutely gorgeous! Love the color too. You are a talent making crochet! Wish you and your family are blessed and your beautiful child .... Greetings from Brazil my dear .....

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...