Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

wtorek, 3 lutego 2015

Zimowa czerwień.

Oj jak ten czas leci :) Chwile mnie nie było, ale kompletnie nie mam warunków na działalność "szafiarską" w związku z tym musicie się spodziewać raczej jedynie fotek przestawiających moje szydełkowe dokonania. Ostatnio nawet korzystając z dnia wolnego próbowałam na naszym mieszkanku za pomocą samowyzwalacza w telefonie pstryknąć próbnie parę fotek, ale zdecydowanie efekt był daleki od znośnego i o wiele bardziej wolę współprace z aparatem i "moją" ścianką w domu rodzinnym. A skoro tak to jeszcze nie publikowany zestaw w zimowej odsłonie mojej czerwonej sukienki. A na dokładkę Beatka chwali się kamizelą zrobioną przez moją siostrę :) A skoro mowa już o Beatce to moje zdjęcia "próbne" miały jeszcze jedną negatywną stronę - Beatka bawiąc się obśliniła mi parę bluzek, które nieopacznie położyłam w jej zasięgu, gdy szykowałam się do zdjęć ;)



 Żakiet: Raservd
Sukienka: szydełko by MG
Halka: SH
Pasek: SH
Buty: CCC
Kolczyki: ?
Beatka: Bluzka: SH
Spodnie: SH

7 komentarzy:

  1. Małgosiu obie wyglądacie pięknie :) A po ciąży ani śladu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ciąży niestety został ślad, a raczej efekt mojego rozregulowanego układu hormonalnego, ale raz jest bardziej widoczny a raz mniej ;)

      Usuń
  2. Sukienka ma przepiękny odcień czerwieni... od razu skojarzyła mi się z nadchodzącymi Walentynkami :))
    A Twoja mała walentynka cudnie się uśmiecha ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kreacja i kamizelka. Widać, że córka zadowolona, a to najważniejsze:)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, ta sukienka jest przepiękna!!!! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...