Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Drapieżnie ;)

Dziś będzie męski styl ale po kobiecemu, a raczej drapieżnemu... Miau ;) Lubie szorty a od tego roku wprost je uwielbiam i pracuje nad znalezieniem idealnych fasonów w różnych kolorach i stylach. Wystarczy że mi jedne w kratkę siostra zwędziła. No jak tak można :( Na męski styl tez składa się kamizelka. No jak by nie inaczej :D U mnie dżinsowa, choć przez chwile myślałam nad czarną taką garniturową do tego zestawu ale wyszło by to zbyt formalnie ;). No i na koniec cętkowana bluzeczka. Od dawna szukam bluzki/tuniki/sukienki w idealne cętki i zawsze coś mi nie pasuje ale ta bluzeczka jak na razie jest najbliższa ideału, a że z SH za grosze to warto było zaryzykować. No i na koniec doskonałe uzupełnienie w złocie i czerwieni. Złoto odnajdziemy w biżuterii i torebce, a czerwień w szmince i w koralu który tworzy biżuterie. Strasznie się mi to podoba :D Taki fajny zestaw do klubu.






Bluzka: SH
Kamizelka: SH
Szorty: New Yorker
Buty: Deichmann
Torebka: F&F (SH)
Kolczyki, korale ( tu jako bransoletka ): vintage

15 komentarzy:

  1. hmm...całkiem całkiem ale chyba najlepiej pasowały by tu jakieś berzowe szorty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku też pokochałam szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak trochę jak 17-letni podrywacz ale niech będzie: Fajna z Ciebie laska :)
    Super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie założyłabym butów na obcasie do tego ;p
    ale cętki są świetne, trzeba przyznać, sama uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie założyłabym butów na obcasie do tego ;p
    ale cętki są świetne, trzeba przyznać, sama uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. och, ach, ubóstwiam panterkę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterka,ah ten motyw dziś mnie zauroczył w sh i sprawiłam sobie sweter;d
    tylko wskoczyć w jakieś seksowne ciuszki i lecimy na bounce ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, żadnej z tych rzeczy nie mogłabym założyć... Z szortami już dawno się pożegnałam (tylko na rower), kamizelek nie potrafię nosić, a za panterką nie przepadam. Te wszystkie moje narzekania nie zmieniają jednak faktu, że Ty w tym dobrze wyglądasz :). Szczególnie tych szortów zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. O, nie ma dzierganek ;) ale i tak mi się podoba - szczególnie bluzeczka w centki :) a szorty bardzo lubiłam, ale odkąd na udach zrobiły mi się paskudne pajączki, noszę je tylko do rajstop :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka i kopertówka - świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam cętki!!!A zestaw moim zdaniem nie tylko do klubu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie zwędziła ?! te szorty były moje :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...