Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 16 października 2009

Z czerwonym akcentem.


Dziś będzie trochę bardziej energicznie. W wrześniu zrobiłam sobie czerwony beret i teraz jest jak znalazł. Tylko jest mały problem... gdzie się nie obejrzę to jakaś dziewczyna ma czerwony beret. Oczywiście rożne są marki i wzory, a nawet odcienie czerwieni, jednak fakt faktem, że są czerwone. No trudno się sprzeciwiać wobec takiej fali czerwonych beretów ;) W końcu czerwień jest temperamentna, przyciąga wzrok i podobno działa jak afrodyzjak ;)

Co do drugiego stroju to ta bluzka czekała na swoja premierę na tym blogu długo, po mimo, ze zrobiłam ja podczas wakacji. Czas leciał i leciał i wszystko co dawałam się na bloga było ciekawsze od tego, ale teraz przyszedł czas i na nią. Tylko czy moja szydełkowa biżuteria przyćmi jej odmienność od zwykłych t-shirtów ? :D
Acha i jeszcze jedno. Wywiadu możecie się spodziewać w niedziele wieczorem :)

Gorset: ?
Bluzeczka: New Look (SH)
Spódnica: ?
Pończochy: kupione dawno temu przez tatę w Paryżu. ( są w małe tulipany :D )
Beret: szydełko by MG
Buty: CCC



Bluzka: SH + DIY
Spodnie: Vero Moda
Gorset: ?
Buty: Deichmann
Kolczyki, naszyjnik: szydełko by MG

17 komentarzy:

  1. Piekny zestaw! Beret i ponczochy cuuudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. rajstopy i czapeczka z pierwszej foty mnie absolutnie zachwyciły..

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taka czapa :) sama poluje na fajny okaz z kokardą

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Ja wiem, że Ty to sama, własnymi rękami, ale mimo wszystko nigdy nie mogę się nadziwić jak to możliwe, że te Twoje rękodzieła są takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny beret i przerobiona bluzka!!! wielki plus za kreatywność!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny beret! Też muszę kupić sobie czerwony ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny czerwony beret i pończoszki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie to, co ostatnio podoba mi się najbardziej - prostota w spokojnych kolorach + żywuszczy beret :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka z odkrytymi plecami- rewelka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna ta druga bluzka, zwłaszcza plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, dziewczyno. Masz majątek w dłoniach, dosłownie ;)Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Beret będzie fantastycznie wyglądać na szarych ulicach!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beret super, uwielbiam berety i muszę przyznać, że artystycznie pocięłaś tą bluzeczkę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szacun dla czerwonych beretów ;)
    Całość bardzo dziewczęca, elegancka i francuska :)
    Ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwone berety górą! Zdecydowanie ten kolor Ci pasuje. A ta kokardka nadaje mu niezwykłego uroku.
    Ach, za każdym Twoim postem zazdroszczę Ci ogromnych umiejętności. Jesteś mistrzynią szydełka!

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł na szydełkową biżuterię a i beret jest prześwietny!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...