Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 27 lutego 2010

Paski vs. Paski

Dziś trochę w konwencji pasiastej, bo sporo jej ostatnio w sklepach... U mnie co prawda zdjęcia z zapasów i stad długie włosy. Tłumacze by nie było, ze posiadam jakieś ukryte sposoby na milion fryzur w zależności od humoru czy ubrania ;) Jak widać na fotkach paski mogą być klasyczne lub takie jak przypadku mojej prawie"Missoni" drugiej bluzki. Sama nie wiem które wole ;)




Bluzka: Amisu (SH)
Spódnica: Teranova
Rajstopy: Gatta
Buty: Deichmann
Torebka: SH
Korale: vintage




Bluzka: Tammy (SH)
Spódnica: Teranova
Rajstopy: Gatta
Buty: Lasocki
Torebka: H&M
Naszyjnik: H&M

15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja torebka. Uwielbiam karmel w każdej postaci !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za link jakiś czas temu przeglądałam tą notatkę u Ciebie i byłam zachwycona. Na pewno coś z tego wykorzystam. Na marginesie bluzka w paski bardzo przypadła mi do gustu oraz kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! 1 zestaw jest ładny, ale 2 robi jeszcze większe wrażenie:)
    no i Twoje nogi super wyglądają w tych rajstopach!

    OdpowiedzUsuń
  4. z pasiakiem bardzo mi się podoba. ale spódnica chyba ciut za krótka, tak ciut:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dwa zestawy ładne, ale pierwszy zdecydowanie bardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowny kolor rajstop :D
    Podobają mi się najbardziej z zestawem nr 1. Sama chciałabym taką bluzkę w paski. Ale w moim przypadku to chyba zły pomysł.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękne nogi,super wyglądają w mini :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne paski, bardzo szykownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. eee przesadzacie wcale nie jest za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. owszem wychodzę bo spódnica zasłania moje pośladki i sięga naprawdę trochę poniżej niej więc nie martwię się że coś będzie nie ok ;) widocznie na zdjęciach trochę powędrowała wyjątkowo do góry

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, pasują Ci te paski, pierwszy zestaw bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twojego bloga, zawsze tu coś się dzieje nowego :-) A Twoje szydełkowe cuda nie mają równych na całym świecie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie bluzki bardzo ładne, z racji kolorów przychylam się do drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie równiez podoba się jedynka, klasycznie i kusząco :)
    ale druga bluzka tez jest fajna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie bluzki świetne i fajne fioletowe nóżki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...