Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 8 listopada 2010

Oranżada

Dziś znowu pomarańczowe nogi. Wyjątkowo tej jesieni sobie je upodobałam oprócz buraczkowych ;) Zasadniczo tej notki miało by nie być bo jutro mam moją "szydełkową" prezentacje i wszystko się w okół tego można powiedzieć, ze kręci :P Stwierdziłam jednak, ze mogę poświecić te parę minut i wam...
Trzymajcie za mnie kciuki :)
Bluzka: SH
Spódnica: SH
Kamizelka: szydełko by MG
Pasek: DIY by MG
Naszyjnik: prezent od Panoramy LeSage
Rajstopy: Gatta
Buty: Lasocki


Sweter: SH
Spódnica: SH
Rajstopy: Gatta
Torebka: SH
Korale: vintage
Buty: Lasocki
Pasek: SH
P.S. Włosy długie, bo wiecie syndrom gromadzenia fotek na zapas ;)

20 komentarzy:

  1. pomarańczowe nogi są cool! bardzo fajny pierwszy zestaw, taki ciepły :)

    PS. Zapraszam do zabawy w Tajemniczego Mikołaja. To już ostatnia chwila, żeby się zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek jest śliczny! W drugim zestawie podoba mi się torba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia i szczęścia.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę zwróciła torba - jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm, świetny ten pierwszy zestaw, a z drugiego podoba mi się torebka. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie kolorowe rajstopy ale sama nie mam odwagi w nich wystapic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jestem pod wrażeniem zestawu. Potrafisz w siwży i jakże kobiecy sposób wyeksponowac swoją urodę, tworząc pełną harmonii kompozycję z ubiorem. chcialabym bardzo podziękować za odwiedziny u mnie i przemiły komentarz. Cieszę się, że poznalam kolejną, pełną pasji osobę o podobnych do moich zamiłowaniach. Również znalazłaś się na mojej liście blogów, szczególnie przeze mnie odwiedzanych. Masz we mnie również stalego obserwatora :) Pozdrawiam, Natalia. www.retrokreacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, w Twoim blogu jedna rzecz jest najlepsza na świecie - Ty nie masz złych zestawów :) Masz zmysł, który sprawia, że dobierasz ubrania, w których wyglądasz dobrze, bardzo dobrze i świetnie :) To wspaniała umiejętność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. vicen
    very good Polnish :)

    Alicja w krainie hand made ja tez tak kiedyś miałam, ale powoli ise przełamałam i uważam ze to swietne uzupełnienei stroju, a nwet odswierzenie w pewien sposób sprawdzonych zestawów o ten "nowy element" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia Król dziękuje slicznie za te słowa i jak każdą nowa moją czytelniczkę iwtam serdecznie :D

    Klamoty oj nie przesadzaj, ty tez to potrafisz. sekret w tym by znaleść fasony, kolory i rodzaj stylu odpowiedniego do naszej urody :D wolała bys np. nie widzieć jak wyglądam w dresie ;) tak więc styl dresiary to nie ja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oba zestawy fajne,ale noś częściej mini,Twoje nogi są tego warte !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zestawienia kolorów, bardzo jesienne:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gosia wiem wiem, ale z drugiej strony w mini ne pójdę wszedzie i stą moja ulubioną długością jest długość jaką reprezentuje ta druga sódnica. wodać nogi, ale nie za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to jest "orenżada"? Czyżbyś miała na myśli " oranżadę"? :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu daj znać jak na prezentacji było
    Trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy literówka :) dizęki za uwagę :D

    Panorama LeSage Madziu ? ostatnio wszystcy mnie "madziują" :P

    dam dam w nastepnej notce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pasek jest fantastyczny! a pomarańczowe nogi przyciągają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu o matko a skąd mi się to wzięło wybacz Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  19. drugi zestaw bardzo fajny. szczegolnie torebka sliczna... bardzo sliczna...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne :) Nic dodać nie ująć :)Bardzo wiele z Twoich kreacji mi się podoba :) Pozdro

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...