Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 12 stycznia 2011

Czarny z szarościami się lubi...

Dzisiejsze fotki specjalnie są utrzymane w tonacji czarno-białej ( czy jak kto woli odcieni szarości ) ;). Dziś miałam tak dobry dzień, mimo wszystko ( a działo się, oj działo na uczelni ), że ta szarość to niezła opozycja dla tego. No, ale koniec przyjemnej przerwy na odpisywanie na maile i tworzenie notki, czas by powrócić w świat Naukoznawstwa i Bibliotekarstwa, ach te zaliczenia i egzaminy ;D




Bluzka: Teranova + szydełkowe DIY by MG
Spódnica: SH + DIY
Rajstopy: Gatta
Buty: vintage
Pasek: ?





Bluzka: SH
Sweter: szydełko by MG
Spódnica: SH
Rajstopy: Gatta
Buty: lokalny sklep
Naszyjnik: ?
Opaska: ?

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoje egzaminy i zaliczenia :) Obyś zdała śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka z szydełkowym DIY jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta spodnica z drugiego zestawienia to mi sie strasznie podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi ta druga spódnica też bardzo przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. druga spódniczka i szydełkowe wykończenie swetra rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się szydełkowa aplikacja na bluzce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta spódnica z falbana bardzo mi się podoba :D chyba zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw mnie uwiódł. Spódnica hmm brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy zestaw ~bardzo fajny! Szczegolnie top:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wyjątkowa ta 2 spódnica

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm,a ja nadal swoje....Gosia jak ty sie tam uhowalas na tym wydziale...z takimi bledami...teraz juz nic do Ciebie nie mamm,robotki przepiekne,naprawde!i sorki za te wytykanie ...pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy wierz mi, ze na mich studiach i nie tylko sa ludzie z większymi problemami jak dysleksja. No cóż nie jestem i nigdy nie byłam Alfa i Omegą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka z szydełkowym DIY jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...