Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

wtorek, 26 lipca 2011

Gady lubią deszcz ?


Pada i pada :/ Kto to lubi ? Nawet zdjęcia na tle ściany u mnie w pokoju nie chcą dobrze wychodzić ;) Dlatego dziś gościnnie Sajuki w jednym z pierwszych wyszydełkowanych przeze mnie bluzek potocznie zwanej "gadem". Nie pytajcie mnie dlaczego bo nie mam pojęcia ;)



Bluzka: szydełko by MG
Top: H&M
Spodnie: SH
Kapelusz: SH
Buty: Boti

10 komentarzy:

  1. Taki kapelusz z sh? Mnie się zawsze trafiają jakieś dziadkowate i powyginane :) Tu jest świetnie, a te ubrania szydełkowe jakoś coraz bardziej mnie przekonują - zapewne dzięki lekturze Twego bloga, bo inaczej to nigdy by mi nie zaprzątnęły myśli :) Super fotki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kesi ano widzisz. Ja powiem tyle to są ubirania/dodatki jak każde inne. Różne sa materie i rodzaje wykonania, ale i w rzeczach szydelkowych można znależc najróżniejsze style inaczej mowiąc dla każdego coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja siostra wygląda jak J.Lo w tym kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna jest ta bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten "gad", naprawdę zazdroszczę umiejętności tworzenia takich niepowtarzalnych sweterków

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to szydełkowe cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śeitna bluzka! już ją widzę na plaży a pod nią kostium kąpielowy! bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. lady_sport coś w tym jest ;)

    Katia a wiesz, ze masz racje :) szydełkowe ciuszki swietnie wyglądają na plazy ! musze o tym napomknieć mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...