Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

wtorek, 25 września 2012

W marynarskim stylu na jesień.

Dziś znany już żakiet, ale w sumie przypomniałam sobie, że nie miał porządnej sesji w plenerze. Skoro tak, trzeba było to nadrobić :) Tym bardziej, że ciepłych dni nie będzie w nie skończoność. Zestaw w kolorystyce marynarskiej. Bardzo lubię takie połączenie :D Ba, ostatnio odkryłam (!), że cienkie rajstopy 20den istnieją w odcieniach szarości, co rozwiązuje mój problem - "Czy do tego stroju cieliste, czy czarne?". Czasami rzeczy oczywiste są najmniej oczywiste ;)


Żakiet: szydełko by MG
Bluzka: Teranova
Spódnica: SH
Szal w roli naszyjnika: SH
Rajstopy: ?
Buty: lokalny sklep

13 komentarzy:

  1. bardzo piękny żakiet i cudownie efektowny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, fajnie :)
    zapraszam do obserwowania, na pewno się odwdzięczę :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobijasz mnie ;) Coś nowego, a ja dalej z sukienką walczę... Do emerytury jakoś dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. sama elegancja!
    lubię to połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnie ubrane nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka - takie żywe kolory jesienią doskonale się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny żakiet! :)
    Nie masz może jakiegoś linka do wzoru na niego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi ten zestaw przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, aż nie mogę uwierzyć, że sama go zrobiłaś :)

    Ja jakoś nigdy nie miałam tego dylematu. Zawsze uważałam, że cieliste pasują najbardziej. A, gdy robiło się za zimno na nie sięgałam po czarne kryjące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja nie lubię jak zestaw jest za jasny lub za ciemny ;)

      Usuń
  10. Dziękuje za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...