Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 19 listopada 2012

Płaszcz i botki, czyli zima za pasem ;)

Co raz chłodniej się robi, wiec dłuższy płaszcz do krótkich sukienek/spódnic jest jak najbardziej w użyciu ;) Uwielbiam jego rozkloszowany dół niczym z lat 50-tych :D Do tego botki ( które moim zdaniem o dziwo dobrze do niego psują nie skracając nóg w takiej kombinacji ! ), które podbiły moje serce, choć dotychczas od tego typu obuwia trzymałam się daleko bo nie jest zbyt korzystne dla niskich osób i w sumie kupiłam je z myślą o spodniach, ale są tak wygodne i fajne, ze i z sukienkami, czy spódnicami nosze je czując się niczym jakaś Ania z Zielonego Wzgórza ze względu na fakt, ze są sznurowane ;)
Co do tego co pod spodem to sprawdziłam jak wygląda moja szydełkowa kamizelka z pastelowym różem pod spodem i o ile elementowy wzór dobrze na nim widać, tak nie wiem, czy takie połączenie mi się podoba. Musze to jeszcze przemyśleć.

Bluzka: SH
Kamizelka: szydełko by MG
Spódnica: SH
Rajstopy: Adrian
Buty: CCC
Opaska: ?
Płaszcz: SH

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny płaszcz! Dobrze w nim wyglądasz;)
    Pozdrawiamy,Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia, wow! Ten płaszcz sprawił, że Twoje nogi są do samego nieba! Czy Ty też to widzisz? Ta podwyższona talia sprawiła, że wyglądasz jak modelka! Wysoka i szczuplutka! To Twój krój!!!!!
    I rzeczywiście, w tej kombinacji botki nic, a nic Ci krzywdy nie robią. Zanim przeczytałam Twój tekst pomyślałam, że wygląda niczym jak za starych czasów. Fajnie :) Tylko proszę, nie zakładaj tych butów do spódnic i sukienek do kolan!
    Drugi zestaw hm... Kamizelka z białą bluzką wygląda jeszcze fajnie (ale fajniej by było np z bordo). Ale spódnica kolorystycznie trochę psuje resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płaszczem się zgodzę jak najbardziej :D Co do spódnic za kolano to myślę, że jedynie przy rozkloszowanych by się to jeszcze sprawdziło, ale po prostu trzeba zobaczyć to i się będzie wiedziało ;)

      Spódnica w realu pasuje, ale na zdjęciu zamiast ciemno beżowej w cieniutką różowo brązową kratkę wyszła taka jaka jest, a bluzka to pudrowy róż. Z bordo faktycznie było by fajnie :D

      Usuń
    2. To prawda, rozkloszowana mogłaby dać jeszcze radę. Trzeba sprawdzić. Ale obcisła/ołówkowa - nigdy :)

      Usuń
  3. Buty podbiły moje serce:-) A nie widziałaś czasem gdzieś takich sznurowanych wysokich pod kolano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety nie widziałam takich choć sama bym przygarnęła chętnie tego typu kozaki :D

      Usuń
  4. Do tego płaszcza botki możesz nosić do woli. Moim zdaniem nie tyle chodzi o wzrost, co o proporcje, a te masz idealne. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful, elegant and classic
    very good photos
    good blog
    your always so imaginative
    happy day

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...