Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 15 listopada 2012

Kwiatowe elementy, czyli sweterek jak z lat 70-tych.

Dziś prezentuje porządnie za prezentowany kiedyś sweter w stylu lat 70-tych z barwnych elementów. Już raz był na blogu i aż dziw że nie częściej, skoro dość często go eksploatować w tamtym roku, co prawda na ogół do spodni bo tak jakoś najbardziej mi odpowiada, ale obecnie mam na niego nowe pomysły ;) Jak nie lubię elementów bo trudno je dopasować do drobnej figury i trzeba nieraz się mocno przy nich narobić, tak zadziwiająco sporo mam w mojej "szydełkowej" szafie ciuszków i akcesoriów przy ich użyciu... Hym ciekawe...


Sweter: szydełko by MG
Bluzka: Teranova
Spodnie: SH
Buty: CCC
Naszyjnik: SH

18 komentarzy:

  1. ooo, poproś mg o sukienkę inspirowaną tym, co się wydarzyło na wybiegu u balmain...będzie szał:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hym... MG to skrót od Małej Gosi czyli mnie to sama siebie mam poprosić ? ;)

      Usuń
    2. Rzuciła okiem na ta kolekcje i dawno nie widziałam czegoś tak...niepraktycznego. Jak można nosić coś z plecionki ( bo szydełko to to nie jest ) z winylu lub podobnej materii ?? Toż to jest jak zbroja :P

      Usuń
  2. ja lubię rzeczy z takich elementów,bluzki,sukienki i sweterki-a Twój extra!
    sama zaczełam robic chustę...ale znając mój zapał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :D Sajuki dała to i Ty dasz, a ona zbyt cierpliwa nie jest ;)

      Usuń
  3. Nie mogę sobie wyobrazić byś miała problemy z doborem reszty do swetra :) Ładny jest i fajnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zadziwiam ;) A tak na serio to jakoś oprócz spodni to żadnej spódnicy mi nie pasowała ( a przynajmniej do czasu ) :D

      Usuń
  4. Sweterek jest w ślicznych kolorach, taki hippisowski nawet bym powiedziała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie lubię na sobie dłuższe rzeczy , ale sweterek jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bluzki, swetry lubię tak do bioder nie dłuższe bo jestem niska :D

      Usuń
  6. bardzo ciekawy sweterek :) niepowtarzalny, zestwaiłabym go z czernymi rurkami i czarna bokserką :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga, niedawno założyłam, dopiro uczę się 'blogowania' ale zapraszam :)

    http://megansath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jakoś do głowy mi nie przyszło ;) Dzięki za pomysł.

      Usuń
  7. Śliczny! Cud, miód malina!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sweterek i korale po prostu fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing job and pretty colors. I loved!!!
    Hugs!
    Silvana

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...