Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 27 kwietnia 2013

Czerwone wachlarze, czyli szydełkowa spódnica maxi.

Dziś moi drodzy czytelnicy chciałam wam za prezentować moja pierwszą w życiu szydełkową spódnicę maxi. Jak nie przepadam ogólnie za spódnicami maxi tak wyjątek zrobiłam dla zielonej spódnicy (która gościła na blogu wiele razy) oraz tej inspirowanej projektami Giovanny - projektantki z Ameryki Południowej, i popularnej równie jak nieraz wspominana na tym blogu Vanessa Montoro :) W planach mam też na pewno jeszcze jedną szydełkową spódnice maxi, ale tym razem właśnie od Vanessy Montoro, ale kiedy ją zrobię to czas pokarze. Na razie jednak ciesze się z tej spódnicy, której wzór przypomina mi wachlarze, które nachodzą na siebie tworząc całość.

Przy okazji zapraszam na bloga mojej siostry, gdzie pochwaliła się nowymi profesjonalnymi zdjęciami na których jest robiona przeze mnie bluzka :)

Spódnica: szydełko by MG
Halka: SH
Bluzka: Teranova
Kamizelka: SH
Naszyjnik: H&M
Buty: CCC

A tu jeszcze inne zdjęcia z projektami wykonanymi tym samym wzorem z kolekcji Giovanny :)


Źródło zdjęć z kolekcji Giovanny:
1. http://www.giovanacrochet.com.br/

10 komentarzy:

  1. Spódnica i kamizelka bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi friend... your skirt is stunning!!! Congratulations! It's a huge work! Greetings from Brazil :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica. Może jakieś zbliżenie wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zrobię sesje w plenerze to na pewno będzie :)

      Usuń
  4. Świetne połączenie! A ta spódnica bardzo fajnie podkreśla Twoją figurę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, chyba nawet lepsza niż oryginał

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest oszałamiający, ze swoimi szydełkowymi pseudoprojektami mogę się schować w mysią dziurę. Po prostu świetne! Wyglądasz cudnie. Jeśli chodzi o mode szydełkową to przymierzam się tylko do szortów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wiary w to co robisz, bo nie ma nic gorszego jak negować własne umiejętności :) Ja dziergam od ponad 10 lat więc i praktykę mam dużą :)

      Usuń
  7. wyszła Ci cudownie! nigdy takiej nie zrobię :)
    fajnie podkreśla figurkę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...