Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 2 czerwca 2013

Ciemna czerwień w dwóch odsłonach.

Nareszcie zrobiło się cieplej. Skoro tak to mam te swoje szydełkowe ażury :D Dziś na czerwono, jutro może już na zielono ? Kto wie ;) Jednak wracając do czerwieni właśnie kończę czerwony żakiecik w klimacie lat 60-tych o fajnym trapezowatym kroju. Dał mi nieźle w kość, ale mam nadzieje, że jak go skończę będę już zadowolona i uznam, że był wart tej męczarni w ciągu ostatnich tygodni. Pożyjemy zobaczymy :)
 Top: SH
Kurtka: SH
Spódnica: szydełko by MG
Buty: CCC
Sukienka: szydełko by MG
Naszyjnik: H&M
Torebka: SH
Buty: Lasocki

9 komentarzy:

  1. Obie wersje mi się podobają - bardzo podoba mi się zestawienie czerwieni z panterka, a dzięki jej ciemnemu odcieniowi i długości spódnicy nie jest zbyt rzucające się w oczy:-) I zmień proszę u na ó w dwóch:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Swoją drogą taki byk i to w tytule ! gdzie ja mam oczy ;)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się obie wersje ,choć spódniczka bardziej mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia odsłona najlepsza! Cudowny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta sukienka w kształcie doniczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Gosiu!
    Cieszę się, że w końcu udało mi się napisać komentarz :)
    Jestem zachwycona Twoimi pracami. Podziwiam tempo ich wykonywania.
    Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć czy te wachlarze są robione oddzielnie czy da się ja robić bez odcinania nitki?
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu był zalew na blogach spamu i z tego względu wyłączyłam anonimowe komentarze :) Teraz mam nadzieje, że już takiego problemu nie będzie :)Co do wachlarzy to niestety każdy robi się oddzielnie. Jeden na drugim.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...