Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 12 czerwca 2013

Kolorowo!

Słońce, słońce słońce ! To lubię i lubić będę :D Ostatnio udało mi się pozyskać w SH niezłą czarną spódnicę maxi, która planowo ma posłużyć jako baza dla kolejnej długiej szydełkowej spódnicy. Tylko muszę wybrać fajny wzór bo odpowiednie czarne nici akurat mam. Jednak najpierw skończę bolerko w kolorze wanilii i ciekawą bluzkę z kolorze ciemnego turkusu przy której wykończeniu planuję użyć drobnych szklanych koralików co powinno dać ciekawy efekt. P.S. 15-16 czerwca to Międzynarodowe Dni Dziergania w Miejscach Publicznych. Szkoda, że ostatnio ta ciekawa inicjatywa trochę przygasła, na rzecz coraz liczniejszych spotkań kobiet kreatywnych w różnych zakątkach naszego kraju ;) Szkoda, że moja siostra w tej chwili jest w Krakowie bo może byśmy wydziergały na ta okazje szalik dla np. Romana Brandstaettera.

Top: SH
Spodnie: SH
Naszyjnik: C&A
Buty:Boti
Top: szydełko by MG
Top: SH
Sweter: SH
Spódnica: SH
Buty: Altero
Naszyjnik: prezent

6 komentarzy:

  1. jasne... :P chociaż... czemu nie ? :p Może w zimie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zestawy. Jestem ciekawa tych nowości :)

    Zauważyłam, że tutaj w Niemczech ludzie lubią dziergać "ubranka" dla drzew, znaków drogowych lub różnych poręczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te szydełkowe zabawy w Niemczech to ogólna tendencja w krajach zachodu a w szczególności w obu Amerykach za sprawą niejakiej artystki z Polski o której już kiedyś wspominałam ;)
      http://zwierciadlo.pl/2012/kultura/sztuka/agata-olek-artystka-ktora-ubiera-swiat/attachment/agata_olek_portrait_crochet-to-znalazlam-w-sieci-nie-wiem-czy-mozna-bylo-tu-www-lechatmasque-wordpress-com

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...