Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 28 sierpnia 2013

I znowu pyszności od Vnessy Montoro.

Dziś jeszcze nie będzie notki o ciuszkach dziecięcych, ale co innego i myślę równie ciekawego :) Parę inspiracji od VM. Musze przyznać, że z każdą jej nową kolekcją na mojej liście "Rzeczy do wydziergania" przybywają nowi potencjalni faworyci :) Ach gdyby doba była dłuższa i można było czas sprawiedliwie podzielić pomiędzy obowiązki, spotkania towarzyskie oraz przyjemności w postaci szydełkowania, czytania, jak też badania nad księgozbiorami historycznymi, które sprawiają mi dużo satysfakcji :) No cóż wszystkiego mieć nie można, ale pomarzyć można... Co wam przypadło z dzisiejszych inspiracji do gustu ? Mnie akurat głównie spódniczki numer 1 (ma ten sam wzór, który wykorzystałam przy tej sukience), 4 i 5 (ta spódnica na pewno powstanie!), oraz sukienka nr 15 (myślę, że i bez ciążowego brzuszka fajnie by wyglądała).

 1. Spódnica
 2. Szorty
 3. Sukienka
 4. Spódnica
 5. Spódnica
 6. Spódnica
 7. Ponczo
 8. Sukienka
 9. Sukienka
 10. Sukienka
 11. Spódnica
 12 i 13 Sukienki
 14. Sukienka
 15. Sukienka
16. Sukienka

Źródło: http://club.osinka.ru/ 

5 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale... 10 wpadła mi w oko najbardziej, chyba dlatego, że mam podobną i zabieram się za kolejną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 3,9,10 :) Dzięki za kolejne inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 14! Ja chcę 14! Jest boska! W ogóle wszystko perełki, ale 14 cudo!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...