Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 4 stycznia 2014

Nowy Rok z szykiem jak od Chanel.

Ostatnio była nowa szara kamizelka, a dziś również pozostaniemy w klimatach biurowych i kolorystyce szarości. Swoją drogą jakoś bardziej lubię szary od czarnego, choć nie wiem do końca, który z tych kolorów jest lepszy przy mojej karnacji ;) Niemniej obie te barwy zostały wykorzystane przy tym szydełkowym żakiecie inspirowanym popularnymi pudełkowymi żakietami Chanel, które najczęściej powstają z tweedu i mają charakterystyczne lamówki. Myślałam nad użyciem włóczki typu tweed, ale żadnej ciekawej nie spotkałam, dlatego w ruch poszła szara wełenka od mojej babci z czasów PRL, która ponoć jest 2 gatunku jak przeczytałam na banderoli. Hymmm jeśli to jest 2 gatunek to wole się nie wypowiadać o współczesnych wełnach sprzedawanych przez droższe i tańsze firmy i zapewniające, że ich produkty mają 1 jakość... Niemniej żałuje, ze babcia nie miała więcej tej wełny "zachomikowanej" w innych kolorach bo fajnie się z niej robi, a gotowa rzecz dobrze się nosi. Ciekawa jestem tylko jak będzie się sprawować na spódnicy, którą dorobiłam do żakietu przed świętami ;) Pożyjemy zobaczymy, a zapewne w najbliższym czasie jak znajdę chwilę to pokarzę wam żakiet w zestawie z spódnicą.

Co prawda od Nowego Roku minęło już parę dni, ale moi drodzy czytelnicy życzę wam wszystkiego co najlepsze w 2014 i przede wszystkim dużo zdrowia :)



 Żakiet: szydełko by MG
Top: SH
Spodnie: SH
Perły: C&A
Buty: CCC


Żakiet: szydełko by MG
Top: SH
Spodnie: SH
Broszki: H&M
Naszyjnik: vintage
Buty: CCC

14 komentarzy:

  1. Świetny żakiet - wspaniale się prezentuje. Pięknie w nim wyglądasz. A może zbliżenie wzoru szydełkowego byś zamieściła? Jestem ciekawa jaki wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot zwykłe muszelki :) ale przy spódnicy jak nie zapomnę to pokarze.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam żakiety w stylu Chanel, a szczególnie szydełkowe. Twój jest przepiękny!!!! Czekam na wersję ze spódniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu żakiecik rewelacyjny !!!

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam :) Jakie to piękne!!!! I jaki świetny zestaw!
    Wyglądasz po prostu bosko! Taki styl jest wręcz stworzony dla Ciebie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D A ja taki uwielbiam i szkoda, że nie zawsze mogę sobie na niego pozwolić ;)

      Usuń
  6. Wow, rewelacyjny ten żakiecik :-) Bardzo podobają mi się czarne wykończenia, no i oczywiście zestawienie z sznurem pereł - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNIE!!!!! Dla mnie to chyba najlepszy Twój zestaw!! Wyglądasz cudownie!! Żakietu zazdroszczę!! CUDO!! Trudno mi oczy oderwać!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam ojtam mam i inne fajne zestawienia, które dla mnie są takimi ponadczasowymi i najlepszymi :)

      Usuń
  8. fantastyczny! zwłaszcza te wykończenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny a la Channel - bardzo mi się podoba i te wykończenia przepiękne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  10. żakiecik jest genialny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...