Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 8 sierpnia 2009

Och, CHANEL, CHANEL...


Ta notka miała powstać o wiele wcześniej, ale nie było fotek więc pisze ja dziś. Ja również, jak wiele Szafiarek byłam na filmie o Coco Chanel :) Zachwycił mnie, a dodatkowo aktorka grająca nasza dyktatorkę mody zrobiła to perfekcyjnie. I jak to wspomniała w wywiadzie dla ELLIE, ze nie chciała jej zagrać tylko stać się Chanel. Film podziałam dla mnie inspirująco i choć dzisiejszy żakiecik miałam w planach od długiego czasu to zdopingował mnie i go zrobiłam, a z efektu jestem bardzo zadowolona, choć tworząc ta stylizacje miałam parę zastrzeżeń bo najpierw chciałam klasycznie połączyć go z czarna spódnica ale wyszło nudnie ( już lepsze czarne spodnie i w taki zestawie wystąpię na najbliższych egzaminach ) więc stwierdziłam, ze trzeba dodać trochę luzu i sięgnęłam po moja ulubiona dżinsowa spódnice. No i tak mogłam bym iść na premierę ;) A swoją droga topik tez jest niezły. Może go sobie tez zrobić ? :)





Żakiecik: szydełko by MG
Bluzka: Plume
Spódnica: H&M
Buty: Deischmann
Torebka: SH
Kolczyki: C&A

18 komentarzy:

  1. Ja po prostu nie mam pojecia jak Ty to robisz! Patrzysz, podziwiasz, robisz i masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny żakiecik,bravo :)
    ja na film dopiero się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznosci..bardzo mi sie podoba ten styl..klasyka i elegancja..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak słabo widać żakiet, wydaje się b. ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat dziś na Coco hanel idę ;D fajny zestaw, klasyka na codzień (; a wywiad o którym wspomniałaś też czytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszedł ci ten żakiecik,a wiesz że i ja zaczynam go dzisiaj robić,tylko mój będzie w wersji czarnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Topik rewelacja i żakiet też, a Tobie świetnie w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow.wyglądasz super w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi słów, więc powiem Łaaaaaaaaaaaał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ci wyszedł ten żakiecik. Zresztą jak wszystkie twoje wykonania...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja normalnie założę Twój fanklub albo nie wiem, kupię wszystkie powierzchnie reklamowe i powywieszam te Twoje cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jestem pod wrazeniem! Zakiet cudowny<3 A na film dopiero sie wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem nawet jak zacząć :)

    Pełen obłed po prostu! Moje zdolności jeśli chodzi o szydełko nie wykraczają poza zrobienie małego kwiatka czu etui na komórkę z dwóch zszytych prostokątów.

    Wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nutmeg bede zaszczycona :)ale nie przesadzajmy bo popadne w samo uwielbienie ( co jak isę niektorym wydaje jest u szafiarek normalne ) Strachulec od takich rzeczy się zaczyna. Njapierw jest kwiatek, potem etui a nasepnie torebka, top i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent, wielki wielki. I cierpliwość! Świetny żakiecik!

    OdpowiedzUsuń
  16. czesc, dziekuje za komentarz i również się musze zrewanżować. Twoj klasyczny zestaw świetny, jednak mnie najbardziej zachwyciła spódnica, jak ci się znudzi to wal do mnie, chętnie kupię. Pozdrawiam Serdecznie Porsher

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...