Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 15 sierpnia 2009

Victoria's Secret



Znacie ta markę. Na pewno ! Której z nas nie marzyła się bielizna VS lub nie oglądała transmisji z pokazów bielizny tej marki. Tak VS to zapewne jedna z najfajniejszych firm bieliźniarskich, ale nie każdy wie ze Victoria's Secret to nie tylko elektryzujące Show i pożądana bielizna już nie wspomnę o modelkach, ale i szydełkowe ciuszki. W moim przypadku będzie to top, który sobie zrobiłam już w tamtym roku, ale jeszcze się mi nie znudził :) Tak muszę znowu skorzystać z słonecznych dni bo nie wiadomo ile jeszcze ich będzie :D



Top: szydełko by MG
Top: SH
Biała spódnica: GEGRGE (SH) fantastycznie bieliźniana i fajnie wygląda włożona pod rozkloszowane sukienki :D
Buty: ?
Torebka: F&F (SH ) tak wiem torebka i buty w tym samym kolorze, ale skoro teraz większość nosi te rzeczy w innych kolorach to ja mogę w tym samym ;)
Korale, bransoletka: PRL'owski vintage z szkatułki mamy.

10 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za zdolności, zastanawiam się czy Ty na cokolwiek masz czas w życiu poza tym szydełkowaniem, mnie zajęłoby to chyba wieczność żeby zrobić taki top :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no własnie czasem czasu jest az nad to :) dziś to na plazy zamiast się moczyc robiłam torebke dla siostry, ale przynajmniej się opaliłam ;) nie lubie poprostu miec wolnych dłoni tak jakoś :) moze to uzaleznienie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moja zazdrość i podziw dla Twoich umiejętności rośnie za każdym razem, gdy tu zaglądam. jesteś praktycznie zupełnie samowystarczalna - to fascynujące! chciałabym takie uzależnienie ;) liczyłaś kiedyś, ile km włóczki zużywasz rocznie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem Twoich tworów, zaskakująco często wyglądają jak ze sklepu ;)) aż mnie korci, żeby cię nie poprosić o sweter, który mi się marzy, a którego nigdzie nie znalazłam jeszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz blu że to jest ciekawe :)musze wobec tego zaczać tworzyć jakieś statystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też taką chcę mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój top jest extra - czuje, że niedługo będziesz miała mase klientek,a to za sprawą tego, że takie wzory szydełkowe, topy i sweterki wracają na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne. To fajne uczucie, stworzyć coś samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty jestes utalentowana:) A VS jak najbardziej uwielbiam!

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...