Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

wtorek, 4 sierpnia 2009

Turystycznie czyli ja i moje miasto.

Dziś przestawiam wygodny zestaw na zakupy czy zwiedzanie. Co do mojej stylizacji to napisze, ze błękity i biele świetnie orzeźwiają, a ażurowy wzór jest nie zastąpiony w upalne dni.




Bluzka: szydełko by MG
Top: SH
Szorty: ?
Buty: OXY'S ( chyba nie ma bardziej wytrzymałych butów i równie wygodnych )
Korale: SH
Torebka: SH

W roli tła tarnowskie mury obronne.

14 komentarzy:

  1. Przepiękna bluzka! Całość świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mur, trzeba mu przyznać, bardzo fotogeniczny.
    No i ten cudny naszyjnik...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miły komentarz:)
    Naszyjnik świetny! Do tego bardzo ładne połączenie kolorów, typowo letnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik zachwycający. Ja raczej bym go nie ubrała do tego typu bluzki w takich kolorach, ale widać mam trochę zawężone pole widzenia, bo całość wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś zgrabniutka. Lato w pełni, uśmiech na twarzy czego chcieć więcej :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alutka nie masz zawężonego pola widzenia tylko swój gust :) dziś założyłam go do tego kiedy indziej bedzie miał za tło t-shert :) trzeba czasem czegos spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, trzeba próbować czegoś nowego, żeby nie było nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły maraton :) grunt to funkcjonalność ubrań a nie tylko ich idealnie piękny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam umiejętności władania szydełkiem, to naprawdę wyższa szkoła jazdy. W ogóle świetny blog, takie działania jak Twoje przywołują wiarę w to, że człowiek składa się nie tylko z komputera i telefonu komórkowego. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ażurowa bluzeczka. Świetny naszyjnik! Bardzo dobrze, że wybierasz za tło swoich fotografii rodzinne miasto - zdjęcia wychodzą naprawdę klimatycznie dzięki temu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna bluzeczka... choć jak dla mnie jak ubierasz długi rękaw to tak dziwnie całe gołe nogi... a masz je bardzo ładne... i jakie to dziwne.. ze tarnów mam tak blisko a nigdy tam nie byłam tak po prawdzie... tylko pamiętam szpitale i hypernova później przerobioną na carrefoura.. nei wiem jak teraz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tarnów jest piękna, jak stare budynki, budowle renesansu, gotyckiej katedry, dzielnicy żydowskiej, i wszystko inne. Bardzo lubię historycznej części miasta, zobaczyć budynki zachowane. Wszystko to bogate dziedzictwo i ważnym elementem Polska. Byłoby lepiej, gdybym osobiście dowiedzieć się o tych i innych miastach.

    Gosia, poznałem swojego bloga w ostatnim czasie. Rozumiem, co piszesz przez tłumacza Google. Teraz mogę pisać w moim języku (Portugalia), z bezpośrednim tłumaczeniem na język polski. Mam nadzieję, że rozumiesz moje słowa.

    Podziwiam twój crochet pracy (by MG) są bardzo piękne, wykonane z dbałością o kreatywności. Gratulacje. I będą następujące blogu. Jest to jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...