Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 19 sierpnia 2009

Styl, sesja i rozważania.


Czym jest styl ? Dla mnie to jedno słowo lub parę, które ciśnie się na usta gdy widzę kogoś. Elegancka, sexy, wyluzowana, zabawna, wulgarna itd. A co jest taką kwisesencją mojego stylu ? Nie wiem co powiedzą inni, ale ja zawsze lubię być elegancka, kobieca lub wprost przeciwnie trochę po męsku z większym luzem. Wiadomo głównym moim atrybutem było, jest i będzie coś szydełkowego, ale to nie znaczy, ze rezygnuje z innych rzeczy. Lubie klasykę. Szalone rzeczy przeważnie są fantastyczne i podobają się mi, ale gdyby wydawać na nie fortunę to i miejsca w szafie by nie starczyło, a też i szybko niektóre ciuchy poszły by w zapomnienie. Mimo, ze moja szafa na pewno nie jest tak bogata jak wielu szafarek, ja już uważam, ze mam ich za dużo. Czasem po prostu wystarczy parę prostych, ale idealnie podkreślających sylwetkę rzeczy by nie chcieć nic więcej.

Co do stroju na sesji to muszę powiedzieć, że od dłuższego czasu uwielbiam szorty. te znalazłam oczywiście w SH jednak jakoś tak dziwnie się stało, że zostały własnością mojej siostry... A co do koszuli to jakoś nigdy nie była ich fanka z wyjątkiem białych ( jakoś tak, kojarzyły się mi z flanelą i takim niechlujstwem ), ale dzięki STYLEDIGGER zmieniłam do nich podejście i na dzień dzisiejszy ta fioletowa jest jedną z moich ulubionych.





 Top: River Island (SH)
Szorty (na lat 12 i jeszcze mi spadały): SH
Koszula: z wymiany ciuchowej z koleżanką
Szpilki: Lasocki
Pasek: SH

Wiem, ze nie lubicie ostentacyjnych brzuszków na wierzchu, ale zrobicie ten jeden raz wyjątek ponieważ chciałam tu pokazać jakie cuda potrafi zdziałać program graficzny. Była blizna na brzuchu i nie ma blizny :) To był jedyny retusz w tej sesji :) A podziękowania należą się mojemu koledze Piotrowi Tabiśowi - dzięki, ze jesteś takim cierpliwym fotografem. Niestety moja siostra ma poważną konkurencje ;)

21 komentarzy:

  1. Hihih, chlopak gotowy do zabawy :D ŁAdnie powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    podobnie jak Ty, jestem szafiarką, jednak od jakiegoś czasu już nie chcę aby dostęp na mojego bloga był ogólnodostępny.
    Tak więc zapraszam wszystkich pozostałych szafiarzy do oglądania mojego bloga. Ażeby jednak umożliwić im dostęp do niego potrzebuję adresów e-mail na blogspocie, które wpiszę w listę osób, mogących do mnie zaglądać.

    Jeżeli masz chęć zaglądać do mnie od czasu do czasu, umieść proszę w odpowiedzi swój adres e-mail, którym logujesz się na swojego bloga.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Francais


    http://francais-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. figurka jakaś tam jest ale tylko 155 cm wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Szorty i koszula też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobaja mi sie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy zestaw i zdecydowanie udana sesja!
    Świetnie wyglądasz:)

    A co do Twojego wywooodu na temat stylu... Przyznam się, że moja szafa też nie pęka w szwach. W większości, to stare szmaty, których dawno nie noszę i właściwie do noszenia się nie nadają, ale jakoś boję się, żej ak je wywalę, to szafazostanie pusta:( Przez chwilę miałam nawet społecznościowy kryzys, ubzdurałam sobie, że jak nie wydaję codziennie fortuny na ubrania, to kiepska ze mnie szafiarka. A prawda jest taka, że nie o to tu chodzi, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amateur Fashionist
    chyba źle mnie zrozumiałas :) tu nie chodzi o to by wydawac. tylko czasem mi tak żal coś wyrzucic i szkoda ze nie starcza dni by w wszystki chodzic tym bardziej jak rzeczy przybywa, a nowi faworyci chca ciągle byc noszeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No szorty mi się bardzo podobają, fotki też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no;D jaka sesja;) z outfitu najbardziej podoba mi sie koszula, kolor fajny i do ciebie pasuje;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, fajna sesja ;D
    Szydełkowe ciuchy... chyb skuszę się na DIY rajstopy robione przez babcię... ;D
    Dzięki za odwiedziny ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. szukałam takich szortów wieki, a kiedy natrafiłam na podobne w Zarze to ścięło mnie z nóg z powodu ceny ^^
    świetna sesja, naturalność górą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no no bardzo ladnie! super ta koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszula to fajny, mocny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula ma boski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie na tych zdjęciach. Powinnaś zostać modelką :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. asiunia z doświadczenia a co jednak wiem to nie takie proste no i mój fotograf jest otwart więc ze mną wytrzymał ale tez troche nażekał ze niby za mało jestem emocjonalna mimicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest mała różnica między tyłkiem 154 i 43 kg, a tylkiem 163 i 50 kg :P
    Wiec naprawde nie do wiary, ze jestes tym faktem zdziwiona :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...