Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Zielone ażury.

Udało się mi znaleźć na dysku coś szydełkowego :) Stare dobre ponczo. :) Nie będę się tu dużo dziś rozpisywać bo chwilowo jestem w stanie euforii dla zakupionych nowych jesiennych butów, które o dziwo bez problemu znalazłam w rozmiarze 35 i są właśnie takie jak chciałam :) Ach dodam jeszcze jedno. W ogóle wole takie ponczo-pelerynę jak ta pokazana przeze mnie w tej notce. Te kwadratowe są zbyt niekształtne i sylwetka w nich ginie :)





Ponczo: szydełko by MG
Top: ?
Szorty: ?
Bransoletki: sklep indyjski
Buty: Oxy's

8 komentarzy:

  1. świetne to ponczo,jedno z ładniejszych jakie widziałam :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty może sprzedajesz swoje wyroby? Bo mi czasu brak i cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zasadniczo na razie nie ale nie wykluczam w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie druga wersja, swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wdzianko ;D

    Studiujesz Informację Naukową ?!
    Ja bym chciała na to iść za rok ;D
    polecasz? fajne studia ?

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jak kobieta ma spodnie i obcasy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...