Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

środa, 28 października 2009

Omotana..


Dziś nie napisze wiele, ponieważ nie mogę już patrzeć na komputer, a szczerze powiedziawszy przede wszystkim na tekst ;) Tak zajęcia prawie bez przerw na uczelni i obiadu to jest to co lubię najbardziej. Oczywiście jest to ironia. Dobrze, ze chociaż męczy mnie coś co mi się podoba i jest dla mnie interesujące. Jednak nie zmienia to faktu, ze w tej chwili pisząc notkę mam ochotę głównie na ciepła kolacje :)


Sweter: Oasis (SH)
Spódnica: Teranova
Chusta: atmoshere
Rajstopy: Gatta
Buty: Lasocki
Torebka: SH ( a na pierwszym zdjęciu: vintage )

14 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, zwłaszcza sweter. ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza poza bardzo sexy ;)

    rajstopy - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj torebka na pierwszym zdjęciu strasznie klimatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj torebka na pierwszym zdjęciu strasznie klimatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszące pozy :) masz bardzo ladne nogi, podoba mi sie to polaczenie, zwlaszcza mini :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor sweterka, niebanalny, z tym, że trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lola Lola dzięki :D
    6roover kuszące pozy ? :D a ta mini uwielbiam
    Biurowa masz racje trudny, ale jakoś się nosi tym bardziej, ze jest taki mięciutki

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba pierwszy raz widze Cię w mini i... oby częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy nie po raz pierwszy, ale faktycznie wole dłuższe spódnice ;)... ale tylko ze względu na wygode

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy sweterek.... o takiej cieplutkiej barwie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...