Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 19 września 2010

Róż blues

Dziś notka z jakże kontrowersyjnym kolorem. Nie powiem, ze jestem jakąś wielka fanka różu, ale tez go nie dyskriminuję bo niby czemu ? :) Moje dwa ulubione odcienie to zdecydowanie malinowy i pudrowy, ewentualnie tzw. brudny róż. Tak jakoś się utarło, ze skoro dziewczynka to pokój, ciuszki i zabawki są różowe, a jak chłopiec to niebieskie. No właśnie to dlaczego my kobiety nie czujemy odpychania widząc faceta ubranego niczym smerf ? No, bo co niektórzy panowie nie wyobrażają sobie znajomości z pannami lubiącymi róż ( coś mi to pachnie lekką komedią "Legalna blondynka" ). No właśnie, ale dlaczego my tak nie reagujemy na niebieski ? ;)
A tak po za tym jakże nurtującym tematem, to kolejny ciuszek doczekał się sesji w zielonym otoczeniu :D








Bluzka: szydełko by MG
Top: SH
Spodnie: Vero Moda
Naszyjnik: SH
Buty: lokalny sklep

23 komentarze:

  1. Jak zawsze słodka koronka. Zgapiasz od najlepsyzch projektantów! Uważaj, bo CIe ukaża;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Facet w szafie no wiesz to jak miec talent i namalowac sobie monalise ale z wonsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się bez bicia przyznaję, że bardzo lubię róż, i o ile dobrze pamiętam z etykiet na moim blogu wynika, że noszę go najczęściej ze wszystkich kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie róż a 'brudny róż' po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również różem nie pogardzę. Ale najbardziej to mi odpowiada taki naprawdę różowy :D Bluzka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek elegancki, powal na kolana, czy bardzo trudno było go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś najzdolniejszą młodą Istotą ,jaką znam.:)
    Goraco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ambiguity wydaję isę mi ze raczej srednio trudny :)

    Aurelia dziękuje, choć ja znam wiele zdolnych osób niezaleznie od wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka, jedna z ładniejszych twoich dzierganek. Sama robię, więc tym bardziej podziwiam talent. I róż też lubię :-) Tylko błagam: zaglądaj czasem do słownika i nie rób takich kardynalnych błędów jak np. w odpowiedzi na komentarz "Faceta w szafie" [wĄsami]. E-A

    OdpowiedzUsuń
  10. E-A no to akurat zauwazyłam już po opublikowaniu :/ ale wiez staram isę korzystac z internetowego słownika, jednak nawet coś tak obmyślonego nie wszystko wyłapuje, a nawet poprawne słowa neguje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten odcień różu bardzo mi si podoba. Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam na myśli prawdziwy słownik -drukowany, papierowy. Słowniki elektroniczne nie negują poprawnie zapisanych słów, tylko mają bardzo ograniczony zasób słownictwa. Dlatego podkreślają to, czego nie mają w swojej bazie, bo nie rozpoznają. E-A

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana....co Ty masz za cudeńko???? ten sweterek jest przeuroczy!!! nie mogę nie napatrzeć.piękny,piękny,piękny!

    kolor różowy kocham i uwielbiam pod każdą postacią! zresztą ja wszystkie kolory lubię,nie widzę powodu aby jakoś nie lubić :))

    OdpowiedzUsuń
  14. That blouse is beautiful!

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama wyglądasz jak te modelki na zdjęciach w tych dzierganych cudach-trudno odróżnić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się bardziej podoba Twoja bluzka niż to na czym się wzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne to dziewczę na zdjęciu. Może spróbuj się też tak uczesać - będziecie wyglądały jak siostry-bliźniaczki :)
    Podziwiam te dziergane ciuszki, ja straciłabym cierpliwość już w drugim rzędzie oczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uroczy sweterek:)


    http://lenainspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny sweterek:)
    no i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zakażę sobie wchodzić na Twojego bloga, bo mnie zazdrość o Twoje umiejętność spali...
    Robisz tak piękne rzeczy, że brakuje mi słów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...