Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

piątek, 22 października 2010

!Fiolet!

Fiolet, fiolet, fiolet. Kolor, który lubię niezwykle bo dla mnie nigdy nie był kolorem depresyjnym, ale tym tajemniczym, a zarazem mnie osobiście dodaje energii. Świetnie tez pasuje do ciemnych brązowych oczu :P U mnie w tej roli top, do którego niejako dostosowała się reszta w 2 wyjściowych zestawach :D Ano i nie można zapomnieć o tej spódnicy z pierwszego zestawu. Sprzedawczyni powiedziała, ze jestem pierwsza osoba, która się w nią zmieściła. Taka, jakaś mała 34 ;)



Top: SH
Futrzak: SH
Spódnica: SH
Rajstopy: Gatta
Buty: lokalny sklep
Torebka: SH
Ozdoba do włosów: SH



Top: SH
Żakiet: H&M
Spodnie: Wrangler
Buty: Lasocki
Kolczyki: ?

15 komentarzy:

  1. Małe 34? To ja się może ze swoją czterdziechą schowam...
    Uwielbiam ołówkowe spódnice - robią kobiecą sylwetkę. Świetnie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. It's beautiful purple and looks nice you.
    Greetings from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  3. Top wieczorowy, a spódnica taka bardziej "biurowa" - ta kratka nie pasuje do tego zestawu. Lepsza byłaby spódnica gładka. No i jak dla ciebie chyba jednak krótsza. Jesteś niewysoka, drobna, taka długość spódnicy niekorzystnie wygląda na twojej sylwetce. Buty też tu nie pasują - takie zabudowane przy spódnicy tej długości strasznie skracają nogę. Drugi zestaw zdecydowanie lepszy. Elka

    OdpowiedzUsuń
  4. no i znów nie wiem, który zestaw ładniejszy...
    spódniczka 34??? ale z Ciebie kruszynka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw mocno mi sie kojarzy z 20 leciem miedzywojennym :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Elka musże ci teraz przyznac rację co do tej kratki :) lepiej by to wygladało z moja srebrną spódnicą. Z butami to w sumie racja, ale obcinac jej nie chce bo żal mi tego zdobienia z tyłu :/ kurcze czemu jak jest 34 to na wysoka osobe, a ten rozmiar najczesciej nosza niskie dziewczyny ( nie liczac modelek )

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie to samo usłyszałam o swojej pierwszej fioletowej sukience :) niby 34, ale tylko ja weszłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tylko tak drobne osoby jak ty dobrze wyglądają w takiej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię fiolet:) Dodaje energii!
    Urocza bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi zestaw bardzo mi się podoba. Jest nowoczesny i dynamiczny, pełen energii :) Spódnica super, ale w starciu z drugim zestawem nie miała szans :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, spódnica sama w sobie jest bardzo ciekawa ze względu na ten tył właśnie, dlatego nawet nie myśl o obcinaniu. Jak założysz do niej długie kozaki (ale takie normalne, nie za kolano), to będzie wyglądała dobrze. Elka

    OdpowiedzUsuń
  12. Elka bardzo możliwe :D narazie jest jeszcze dla mnie za ciepło na kozaki no ale czas pokarze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny ten fiolet, ale mnie urzekła torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiolet to mój ulubiony kolor! Cudnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...