Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 7 października 2010

Krem, cętki i jagoda na deser.

Dziś pozostaniemy w tematyce spodni ;) Tym razem szydełkowo, a ja ciesze się po woli ostatnimi dniami dla jasnych spodni, bo jakoś nie wyobrażam sobie nosić je, gdy przyjdzie czas chlapy i zimna. Powiem, wam również, ze wyjątkowo przypadło mi do gustu połączenie tego fioletowego sweterka z tymi cętkami :D
Ach i przeżyłam pierwszy dzień praktyk w BG na AGH :D No ja naprawdę jestem ciekawa jak się odnajdę w tych wszystkich szalenie ciekawych i trudnych do skatalogowania pozycjach książkowych ;)


Top: SH
Sweter: szydełko by MG
Spodnie: Moschinio (SH)
Buty: Lasocki
Kolczyki: H&M


Top: SH
Bluzka: szydełko by MG
Spodnie: Moschinio (SH)
Pasek: SH + DIY
Buty: Lasocki
Torebka: SH
Kolczyki: C&A

7 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...