Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Czarń, szarości i kamizelki.

Dziś dwa zestawy zasadniczo w 2 barwach. Szarości i jej odcieni oraz czerni. Minimalnie, ale liczy się tu faktura, a czasem i dodatki ;) Ostatnio męczy mnie wena szydełkowa do robienia nowych projektów, za to ta odpowiedzialna za nowe pomysły na łączenie ubrań już zdecydowanie mniej... Czyżby noworoczne/zimowe przesilenie ?


 Bluzka: Teranova
Kamizelka:SH
Spodnie: SH
Torebka:Ravel
Buty: CCC
Kolczyki:?
Broszka: prezent

Bluzka: SH
Kamizelka: szydełko by MG
Spódnica: szydełko by MG
Buty: CCC
Rajstopy: Gatta
Pasek:SH
Kolczyki:?

9 komentarzy:

  1. Super pierwszy zestaw - sportowa elegancja .

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i przesilenie, ale dzielnie się trzymasz, bo w obu zestawach wyglądasz bardzo korzystnie :). Ogromnie mi się spodobała ta szara ortalionowa torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie kamizelki, poluje na taką czarną ale bezowocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka nr 1 fajna a 2 to juz po prostu dzielo sztuki.! Piekna ale tez odczuwam ze jako calosc cos tu nie gra ;)

    http://diyblog2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizerunkownia dzięki, choć torba jest z sztucznej skórki ( kompletnie nie trafiona w zakupie bo już ostro się niszczy :/)

    Kokotek ja tez się napolowałam, ale ciągle szukam tej właściwej bo ta mi coś nie do końca leży ;)

    diyblog może masz racje nie wiem :D mnie się strój podoba.

    dziękuje za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...