Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 29 listopada 2012

Andrzejkowe bordo i srebro...

Dziś w klimacie andrzejek, które jak wiadomo powszechnie nie są zwykłą imprezą ( no chyba, że udamy się do klubu ), a magiczną. Wróżby, tajemniczość i magia... Co prawda co raz rzadziej można spotkać ludzi faktycznie wykorzystujących tą okazje do magicznych zabaw ( nie zależnie od tego czy ich wyniki biorą na serio, czy z przymrożeniem oka ), ale ja z sentymentem wspominam, gdy jako dziecko dla mnie i moich znajomych były to nie lada atrakcje ;)
Mój strój to kolejna aksamitna sukienka ( podobna do granatowej ołówkowej, tylko ta ma dół o linii A ). Obawiam się, że to może być już nudne, ale lubię sukienki z tej materii, która uważam za ponad czasową, elegancką i niezwykle kobiecą. Zatem by nie było nudno to na dodatek nowa szydełkowa opaska, która trochę poczekała na pokazanie na blogu...
 
A tak na marginesie na blogu Hand Made Clothes trwa mała zabawa z niespodzianką, do wzięcia udziału w której zachęcam serdecznie.



 Sukienka: SH
Pasek: SH
Broszka: sklep indyjski
Rajstopy:Marconi
Buty: sklep lokalny

Opaska: szydełko by MG
Koszula: SH
Naszyjnik: SH

11 komentarzy:

  1. Opaska bardzo pomysłowa. Ładna sukienka i piękne buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Burgund jak najbardziej teraz w modzie, ale może skusisz się na inny fason sukienki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna opaska w klimacie retro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaska śliczna :) Błyszczy się wręcz sylwestrowo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka fajna, ja bym ją skróciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. rany jaka piękna sukienka, bardzo Ci pasuje ten kolor, gratuluję zakupu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka!Kocham welurki :-)
    Wisiorek z drugiego zestawu wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...