Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 11 listopada 2012

VM poraz kolejny inspiruje.

Dziś kolejna dawka czegoś co mnie szydełkowo inspiruje :) Jak pewnie część z was się domyśla, to zdjęcia te przedstawiają kolejną kolekcje od Vanessy Montoro. Co tu dużo pisać... Jej szydełkowe kolekcje i Oscara de la Renty nigdy chyba nie przestaną mnie zaskakiwać ;) A wam, jak się podoba ta kolejna odsłona pomysłów VM ? Mnie tym razem urzekła krótka bordowa sukienka ze względu na dość skromne zdobienie, ale z tyłu ( czego nie widać, akurat na tym zdjęciu ) posiada odkryte plecy, oraz kremowa spódnica midi, którą mam zamiar zrobić ponieważ kojarzy się mi z latami 50-tymi :D








Źródło:
1. www.vanessamontoro.com.br
2. 4 zdjęcie od dołu club.osinka.ru

9 komentarzy:

  1. Sukienki nie w moim stylu, ale spódnica!!! Świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda tu nam wynalazłaś;) Fryzury również przeurocze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi podoba się wszystko prócz 2 ostatnich sukienek- tunik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia, znów wrzucasz takie śliczności,że mi się kolana uginają. Planujesz zrobić którąś z tych rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  5. I agree. Oscar de La Renta always surprise me, and Vanessa, well, she´s only know to transform little and simple things a great and beautiful ideas....I in love with then.
    Silvana

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do zrobienia spódnicy. Zanim założyłam bloga wiele razy trafiałam na Twoje prace. Wiele z nich było dla mnie inspiracją. Powodzenia na obronie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...