Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

niedziela, 4 sierpnia 2013

Romantyczne szydełkowe szorty i fioletowe kwiaty.

Jak obiecałam tak i prezentuje białe szorty na tle zieleni :) Zestaw powstał dość spontanicznie i w sumie całkiem fajnie wypadł na zdjęciach czego się nie spodziewałam :D Wiem, że wzór nie jest jakoś szalenie widoczny, ale biel ma to do siebie, że potrafi być niewdzięczna fotograficznie... Dziś też udało mi się wieczorem dokończyć pudroworóżową spódniczkę, za to turkusowe szorty nadal czekają na natchnienie by je wykończyć. Ech, weno przybądź !


Żakiet: H&M
Top: SH
Szorty: szydełko by MG
Broszka: sklep indyjski
Buty: Boti

12 komentarzy:

  1. Piękne koronkowe szorty, jesteś niesamowicie zdolna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szorty! Dobrze wydłużają nogi przez swoją ultrakrótkość. Gdybyś miała ocenić trudność wykonania takich, to ile byś im dała, powiedzmy że w 10-cio stopniowej skali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty nie były trudne i szybko się robiło, dzięki czytelnemu, dobrze rozpisanemu schematowi :)

      Usuń
  3. Hej, mam pytanie dotyczące pasmanterii w Tarnowie, czy możesz jakieś polecić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo obecnie korzystam przede wszystkim z pasmanterii internetowych, ale gdy potrzebuje czegoś na wczoraj to polecam pasmanterie na ul. wałowej (chyba najlepiej zaopatrzoną)oraz tą w świcie :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci to wszystko wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Od dawna podglądam Twoje dzieła,jesteś niesamowita z tym szydełkiem :-)
    Ja mam druty opanowane tak dobrze,a szydełko mniej
    Spodenki fajne,polecam do zrobienia jeszcze taki model z kółkami i ananasami,napewno spotkałaś już gdzieś je na foto,sa prześliczne
    Pozdrawiam Ciebie i siostre,bo tez udział w tym blogu ma :-)
    Ps.moge spytac skąd u Twojej siostry tak niecodzienne imie..? Bardzo ładne z resztą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Znam ten model i nawet go zrobiłam, ale efekt końcowy nie do końca mi się spodobał :/ (może włóczka zła bo zamiast bawełny cienka mikrofibra)i nie wiem czy je wykończę i pokarze na blogu...

      Co do mojej siostry to "Sajuki" to nie imię a jej pseudonim internetowy/przezwisko wśród znajomych :)

      Usuń
  6. Zawsze podobały mi się koronkowe szorty, od kiedy pojawiła się na nie moda. Sama na pewno się na takie nie odważę, nie te lata, zresztą, więc pozostaje mi podziwianie Twoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam nie jesteś jeszcze 50 letnią panią i nogi masz zgrabne więc szalej :)

      Usuń
  7. Przepiękne te szorty, całe lato na takie polowałam, niestety bez powodzenia. Chciałabym mieć takie umiejętności, aby zrobić swoje własne szorty. Zazdroszczę ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie http://tysia-bizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...