Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 15 lutego 2014

Bordo !

Pogoda nam dopisuje i jest znacznie cieplej (czyżby wcześniejsza wiosna ?), więc można założyć lżejsze rzeczy. I tak się dziś prezentuje, choć grzecznie zapięta pod szamą szyję, żadne tam dekolty ;) Swoją droga moja mama dziś wypatrzyła w SH identyczną koszulę i ją zakupiła. No to będziemy jak "siostry bliźniaczki", tyle, że jednak w spódnicy (ja), a druga w spodniach (moja mama). Mniejsza o to. Właśnie kończę pewien szydełkowy projekt i może uda się mi go pokazać w przyszłym tygodniu.



 Sweter: SH
Koszula: SH
Spódnica: szydełko by MG
Torebka: SH
Pończochy: Gatta
Buty: Deichmann
Kolczyki: ?

Płaszcz: Mohito
Czapka, szalik, rękawiczki: szydełko by MG
Rajstopy: ?
Buty: CCC

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Mohito !
    Czapkę i szal to mozna zrobic,ale rękawiczki?
    masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze 5-palczaste ! :D tak na marginesie jak dobrze pamiętam to były moje pierwsze rękawiczki i od razu porwałam się na model z palcami :) myślę, że na szydełku łatwiej się je robi (podobnie jak skarpety) niż na drutach.

      Usuń
  2. Gosia Hello, my name is maru and I write from Mexico saw your fabrics look wonderful to me and I really like knitting want me Kylei Minogue dress and although I found some drawings I am not very clear and I do not want cuelllo remaining too low cut could help me my mail thanks marujims@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia Hello, my name is maru and I write from Mexico saw your fabrics look wonderful to me and I really like knitting want me Kylei Minogue dress and although I found some drawings I am not very clear and I do not want cuelllo remaining too low cut could help me my mail thanks marujims@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez chce taki komplet :) Do twarzy Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw :)
    Podoba mi się połączenie bordo z różowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje serdecznie za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...