Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

sobota, 8 lutego 2014

Czerwień prawie na walentynki + mini wywiad ;)

Dziś przypomniałam sobie, że nie pokazałam wam jesiennych zdjęć z pleneru przedstawiających mój luźny, pudełkowy żakiecik. Zdecydowanie nie da się przejść obojętnie wobec jego mocnej czerwieni :) Co ja będę się dużo rozpisywała dziś, skoro mogę was zaprosić do przeczytania mini-wywiadu ze mną na Kasiulkowych pracach szydełkowych, a sama wracam do prozaicznego sprzątania i prania ;)

Żakiet: szydełko by MG
Bluzka: SH
Spódnica: SH
Rajstopy: Marconi
Buty: CCC
Torebka: SH
Kolczyki: H&M

8 komentarzy:

  1. Znalazłam Cię przez ,,Kasiulkowe prace szydełkowe,,. Obejrzałam dużą część Twojego bloga. Świetnie władasz szydełkiem. Wszystkie prace są bardzo ładne i estetycznie wykonane.Szczególnie zauroczyły mnie sukienki. Spodobały mi się również bluzeczki i kamizelki wydziergane pięknymi wzorami ażurowymi.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Fajnie do tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam:-)choć już wcześniej tu zaglądałam.bardzo ładny żakiet,podoba mi się jego krój i wykonanie.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny żakiet! Zresztą cały zestaw mi się podoba, szczególnie zaś dodatki - sznurowane botki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakiecik pierwsza klasa :) Mobilizujesz do nauki :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje serdecznie za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wywiad.. super! Fajnie się czytało...
    Pięknie Ci w tym żakiecie, szczególnie w jego kolorze! :)
    Ech Gosia, Ty to jesteś piękna kobitka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie Asiu :) Ty też jesteś piękna kobitka :)))

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...