Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione/ You can't copy these photos without my agreement.

czwartek, 3 września 2009

Jedna spódnica -> trzy odsłony.

Dziś będzie bardzo brązowo. Ten kolor należy do jednego z moich ulubionych. w zasadzie nie ma odcienia brązu, którego bym nie lubiła :) ( no może z wyjątkiem tych rudawych odcieni bo one akurat nie pasują do mojej karnacji ) Przeważnie kolor ten lube zestawiać z dżinsem, złotem lub turkusem czy ewentualnie fioletem, czerwienią. Dobrze tez wygląda z beżami i pudrowymi różami. Jak dla mnie jeden z najbardziej uniwersalnych kolorów jeśli chodzi o stylizacje :) zasadniczo, każdy element dzisiejszych strojów znacie, ponieważ gorset wystąpił tu, jednak nie wzbudził specjalnie waszej sympatii ;) Brązowy top znacie z prawie profesjonalnej sesji, gdzie pięknie skomponował się z fioletową koszulą. No a ostatni topik w cętki, dwie notki temu udawał bardzo drapieżny. Spódnica tez oczywiście znana, ponieważ już w paru postach miała okazje się po lansować :D No to pewnie jedne z ostatnich letnich strojów, które mam na sobie.



Gorset: projekt by MG
Spódnica: H&M (SH)
Pasek: SH
Torebka: F&F (SH)
Buty: Lasocki
Kolczyki: H&M




Top: River Island (SH)
Spódnica: jak wyżej
Pasek: jak wyżej
Buty: jak wyżej
Kolczyki: jak wyżej
Broszka: SH



Top: SH
Spódnica: jak wyżej
Buty: jak wyżej
Pasek: jak wyżej
Kolczyki: jak wyżej
Torebka: vintage

P.S. zauważyłam coś dziwnego... Mianowicie notka pro szkolna ma datę publikacji 1 wrzesień, a przecież ja ją publikowałam 2 września... Ciekawe jak to się stało :)

No dobra, a teraz lecę się zastanawiać co założyć na wernisaż kolegi, na który się wybieram.

8 komentarzy:

  1. oh... ten złoty pasek mnie dobija :(

    OdpowiedzUsuń
  2. może masz zle wybrany czas w ustawieniach bloga?..zdecydowanie zestawienie dwa i trzy są najlepsze...a co do brązu to ja za nim nie przepadam,wydaje mi się zbyt stateczny a jeśli już to najbardziej lubię go z czernią, turkusem lub szarością

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej podoba się trzecie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziwo, mimo mojej niechęci do panterki, uważam, że w ostatnim zestawie wyglądasz najlepiej! Najmniej mi się podoba pierwszy. Drugi jest bardzo w porządku, nic mu nie mam do zarzucenia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. a może pisałaś posta wcześniej, zostało Ci w wersjach roboczych i później dopiero publikowałaś? ;>

    i tez lubię brąz, bo prawie pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci zestaw jest moim ulubionym. Śliczna ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram odsłonę numer 3. Baaardzo ładna ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy zestaw z tą złotą kopertówką jesy cudowny, w tym drugim top jest świetny

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...